Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/09/2008 @ 19:23 nele | 11 kindjes, lijkt mij perfect! niet teveel en niet te weinig, als er tenminste geen ettertjes tussen zitten ![]() Wat lief van je collega! dat kan echt deugd doen he als mensen zo attent zijn. ja, kindjes zijn onbevangen he. Ik kan er eignelijk beter tegen als een kind zo iets zegt dan als een volwassenen opmerkingen maken. En omdat het van mijn neefje kwam, kon ik het zelfs apprecieren. toen wij klein waren begonnen volwassenen soms in het frans te praten als je iets niet mocht weten. Als kind haatte ik dit!!! Ik vin dhet wel goed dat we binnen de familie wel open zijn. En verder is mijn neefje zo'n lieve schat.... s avonds speelde mijn vriend nog wat gitaar voor hen en mijn neefje zat zo helemaal in mijn arm gekruld, bijna in slaap aan het vallen echt vertederend |
| 05/09/2008 @ 13:30 nele | heb net gehoord dat mijn lievelingstante gestorven is, ze was wel al lang ziek, dus niet helemaal onverwachts maar toch triestig ![]() |
| Gisteren @ 19:19 nele | hallo, mijn tante was echt een super-vrouw, heel intelligent, heel lief, altijd klaar om te luisteren, ook altijd positief en goed gezind, zo zouden er echt meer moeten zijn, t was echt een schat! maar ze heeft een goed leven gahed denk ik, het leven dat ze zelf wou dus dat is wel goed. En door haar ziekte heeft ze de laatste maanden veel pijn gehad dus is het misschien beter zo. He, da's raar, ik heb dat ook dat ik het veel moeilijker heb als vrouwen zwanger zijn dan eens de baby er is. Babies zijn zo schattig, daar kan je moeilijk 'boos' of 'jaloers' op zijn he. hier ook (het begin van) de groene dagen denk ik (toch met die korte cyclus - dag 8 vd 25) en deze nacht toch even geklust. is het er bij jullie van gekomen? ga eten doei |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

proberen zwanger te worden

s avonds speelde mijn vriend nog wat gitaar voor hen en mijn neefje zat zo helemaal in mijn arm gekruld, bijna in slaap aan het vallen 

!