[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2008 @ 09:57 deborah | hallo ik heb de stap genomen om weg te gaan bij mijn agresieve vriend. hij houd mijn dochter bij hem en ik krijg haar niet mee! hij wil co-ouderschap!!!! ik kan mijn kindje van 8 maanden echt geen week missen!! hij ziet haar wel graag, maar hij heeft de zorg er niet voor. hij vind zijn pc veel belangrijker en zij kruipt dan maar wat in het rond, en hij let er niet meer op! mijn vraag is nu, kan hij co-ouderschap winnen zelfs als mijn dochtertje van 8 maanden haar mama een hele week moet missen???? mijn vriend zegt dat ze dat wel zullen toestaan omdat dit de nieuwe wet is?? (ps: hij drinkt niet, en hij gebruikt geen drugs, hij is wel agressief en pc-verslaafd) |
| 19/05/2008 @ 18:41 kelly | Mijn ex heeft vorig jaar co ouderschap aangevraagd voor ons dochtertje van 4. Ik wou dit niet. Heb enkel al argument gegeven dat ik vind dat hij niet in staat is om alleen voor mijn dochter te zorgen. En het is hem geweigerd. Hij mag ze om de 14 dagen van vrijdagavond tot zondagavond bij hem hebben. en vakanties elk helft helft,grote vak. week om week... grtjs kelly |
| 19/05/2008 @ 18:47 deborah | ok dank u dat stelt mij al geruster! groetjes! ![]() |
| 03/06/2008 @ 14:37 yess | co ouderschap is niet af te dwingen!!! gezamelijk ouderschap wel maar dat houdt in dat jij zijn handtekening nodig hebt bij het openen van een rekening voor haar of het uitzoeken van een school sportvereniging en het aanvragen van een paspoort. in 90 procent van de gevallen wordt dat wel gegeven maar maak geen slapende honden wakker. vaak is het ook grootspraak want meestal willen ze de moeder of de vader pakken maar tegelijk weten ze dat ze t nie aankunnen of willen heel veel succes ![]() |
[Reageer]

co-ouderschap 8 maanden???