Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2008 @ 20:12 henriette | Mijn buikje zag er eerst ook uit alsof ik aangekomen was. Inmiddels zit er een mooie bolling. Ik ben 1 pond aangekomen tussen de 1ste en 2de controle. moet de 26ste weer heen, dus ben benieuwd. Liefs |
| 13/08/2008 @ 22:10 henriette | Ha Sas, fijn te horen dat alles goed is. Dus kinderkamer al klaar? Wij hebben er nog helemaal niets aan gedaan maar zijn wel aan het orienteren. vandaag via marktplaats een schommelstoel gekocht voor op de babykamer. Zitten nog te twijfelen over de kleur van de kamer. Vindt rood ook wel leuk. x |
| 18/08/2008 @ 15:42 henriette | Hoe is t met de dames? hier alles prima. Zijn jullie al druk bezig met de babykamer? Wij gaa vrijdag op paad. Helemaal zin in. |
| 20/08/2008 @ 10:10 Henriette | Jeetje sas, wat zou dat schrikken zijn zeg! nou, doe maar rusitg aan en fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met het werk. Liefs |
22/08/2008 @ 21:32![]() | En hoe is het nu sas? |
| 29/08/2008 @ 15:26 Henriette | Hier alles prima, afgelopen dinsdag weer voor controle geweest. 16 sep krijgen we de 20 weken echo. Ik merk dat ik nu een beetje spannign begin te krijgen hiervoor. Zal alles wel goed zijn? Gisteren flink wezen shoppen bij de prenatal. Jammer sas,m dat je niet goed kunt slagen voor kleding, maal wel fijn dat je beter voelt. Denk dat het je hormonen zijn, waardoor je af en toe een dip hebt. Liefs |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wie telt mee af? NOD begin juni!

Alleen lijkt het op dit moment nog niet echt op een zwanger buikje, maar gewoon alsof ik dikker ben geworden. Dat verbetert gelukkig nog wel.