< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » wie telt mee af? NOD begin juni!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
wie telt mee af? NOD begin juni!
07/08/2008 @ 09:32
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
M'n buikje groeit idd wel al Alleen lijkt het op dit moment nog niet echt op een zwanger buikje, maar gewoon alsof ik dikker ben geworden. Dat verbetert gelukkig nog wel.
Ik moet pas in september opnieuw op controle en dan gaan we waarschijnlijk ook het geslacht weten. Kan al niet meer wachten.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:41
sas

ik ben nog maar 4kilo bij en mijn buik is al ferm gegroeit.
ze zeggen dat ik alles voorraan zal dragen. dat belooft met mijn job. mijn rug zal afzien.
maar alles voor het kleine wondertje he

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:12
henriette

Online Status
Mijn buikje zag er eerst ook uit alsof ik aangekomen was. Inmiddels zit er een mooie bolling. Ik ben 1 pond aangekomen tussen de 1ste en 2de controle. moet de 26ste weer heen, dus ben benieuwd. Liefs

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 19:06
sas

vandaag terug naar gyn geweest. ons kleintje zat met de hik, echt grappig.
alles was dik in orde.
we zijn weer op ons gemak.
we hebben de kinder kamer ook in orde gebracht.
ze is licht blauw geverfd, das neutraal daar we het geslacht niet willen weten.
ben 4kilo bijgekomen, das al elke maand een kilo, hopelijk blijft dat zo.
hoe gaat het nog met de anderen.

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 22:10
henriette

Online Status
Ha Sas, fijn te horen dat alles goed is. Dus kinderkamer al klaar? Wij hebben er nog helemaal niets aan gedaan maar zijn wel aan het orienteren. vandaag via marktplaats een schommelstoel gekocht voor op de babykamer. Zitten nog te twijfelen over de kleur van de kamer. Vindt rood ook wel leuk. x

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 15:42
henriette

Online Status
Hoe is t met de dames? hier alles prima. Zijn jullie al druk bezig met de babykamer? Wij gaa vrijdag op paad. Helemaal zin in.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 18:16
Mieke

hoi hoi. Als alles goed gaat, gaan we deze week die ene muur pleisteren en als dat is uitgedroogd kunnen we beginnen met het behang. Eens dat gedaan is, zijn het enkel nog de details en het kamertje oppikken.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:46
sas

vandaag een nare ervaring gehad. ik was aan het werk en plots was alles zwart. ben vlug gaan liggen an na even was da voorbij.
heb direct naar de dokter gebeld.
een bloeddrukval.
ik heb altijd wel een lagere bloeddruk.volgens de dokter komt da doordat het kindje veel energie vraagt.
platte rust op de middag zegt hij.
kga vanaf nu van 11u30 tot 13u30 mijn kapsalon sluiten dat ik op mijn gamak eten kan maken en dan nog een half uurtje op mijn bed liggen.
alles voor onze kleine spruit he

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:10
Henriette

Jeetje sas, wat zou dat schrikken zijn zeg! nou, doe maar rusitg aan en fijn dat je het zo hebt kunnen regelen met het werk. Liefs
Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 21:32

Online Status Bekijk profiel
En hoe is het nu sas?

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 18:38
sas

heb geen last meer gehad.
rust nu iedere middag en het is beter.
best ook.
kga toch blij zijn dat we januari zijn. kmag wel van geluk spreken dak niet alle erge kwaaltjes heb, misselijk en zo, maar ik geraak maar niet gewend aan de verandering van mijn lichaam.
vroeger sporte ik veel en was ik slank en strak, en nu moet ik de sport minderen en zelf gedeeltelijk laten.
ik geraak ook niet meer in mijn kleren, zwangerschapskleren zijn niet zo uitgebreid en soms vind ik dan ook niets dat mij aan staat, en dan zit ik wel eens in een dipje.
misschien veranderd dat wel eens ik mijn beebje voel in mijn buik.
ik kan van die dagen hebben dat ik elke minuut kan huilen en andere dagen ben ik dan weer happy.

genoeg over mezelf gezeurd; hoe gaat het met de anderen

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 15:26
Henriette

Hier alles prima, afgelopen dinsdag weer voor controle geweest. 16 sep krijgen we de 20 weken echo. Ik merk dat ik nu een beetje spannign begin te krijgen hiervoor. Zal alles wel goed zijn? Gisteren flink wezen shoppen bij de prenatal. Jammer sas,m dat je niet goed kunt slagen voor kleding, maal wel fijn dat je beter voelt. Denk dat het je hormonen zijn, waardoor je af en toe een dip hebt. Liefs
Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:59
sas

hallo

het is wel rustig hier op deze topic.
hoe gaat het met iedereen?
ik had een dipje, maar ben er helemaal weer bovenop.
heb al leuke babyspullen gekocht.
neutraal, want we willen het geslacht niet weten.
maandag terug gyn

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:31
Mieke

het is hier wel rustig ja. Ik ben ondertussen ook weer aan het werk en dat valt wel redelijk zwaar. 's Avonds flink moe, maar dat hoef ik jullie waarschijnlijk niet te vertellen.
Ik moet volgende dinsdag terug naar de gyn. Met een beetje geluk weten we dan wat het wordt

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]