[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/05/2008 @ 11:42 ingetje ![]() | Wij hebben er twee maanden geleden bewust voor gekozen om er vollebak voor te gaan. Vanaf gisteren vruchtbare periode dus we gaan er enkele dagen goed van profiteren Ingetje |
| 21/05/2008 @ 11:48 ingetje ![]() | Ik ben Belgische van een heel klein dorpje, landelijk maar woon er in het centrum, vlak bij alles bij. En jij? |
| 21/05/2008 @ 13:18 laura1979 ![]() | Hoi, Ik heb mijn NOD wel op 30 mei maar is bijna juni, bij zwanger worden per maand heb je ook het forum NOD mei en NOD juni daar is het wat drukker. Groeten, Laura |
| 21/05/2008 @ 15:35 lollie ![]() | hey, vandaag mijn regels gekregen dus NOD in juni= 17 juni HOpelijk een beter resultaat dan deze maand... Groetjes en succes! |
| 21/05/2008 @ 17:09 sterretje | hallo iedereen Mijn NOD is 5 juni, maar we zijn niet echt aan het klussen deze maand! we willen pas volgende maand echt beginnen! Ik ben 22,5 jaar! Ik ben er echt wel klaar voor!! Groetjes en duimen maar |
| 21/05/2008 @ 21:10 saskia | Mijn NOD is 6 juni. Drie weken geleden mijn spiraaltje eruit laten halen. Wij zijn ook nog niet druk aan het klussen geslagen, dus ik denk dat het nog niet raak is. Wij gaan voor ons tweede kindje. We zullen wel zien. Spannend weer hoor..... |
| 23/05/2008 @ 09:38 ingetje ![]() | De vruchtbare periode is achter de rug. Nu spannend afwachten tot de NOD en terwijl nog wat oefenen he. Ingetje |
[Reageer]

NOD in juni

)