< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » NOD in juni

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/05/2008 @ 09:00
ingetje

Online Status Stuur bericht
nod in juni
Hoi iedereen

wie heeft er nog zijn NOD in juni? Dan kunnen we samen er naar uit kijken en spannend afwachten en misschien samen altijd verder en verder uitkijken naar de zwangerschap en de bevalling.

Groetjes Ingetje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 10:03
Tijgertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey ingetje,

Alvast welkom en hopelijk mag je snel zwanger zijn. ik voor je.

In de optic zwanger is er één van NOD 25 mei maar je kan u gerust daar toevoegen om een beetje mee te babbelen want we tellen dan voort naar de NOD juni. Dat is een beetje gemakkelijker.

We zijn al met een aardig hoopje maar hoe meer zielen hoe meer vreugd natuurlijk.

Mijn nod is maandag. Spannend hoor maar loop op de tippen van mijn tenen nu. Het is mijn eerste maand na het stoppen van de pil maar voel toch van alles.

Hopelijk zie ik je in de andere optic.

grtz

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:06
F 'je

Online Status Bekijk profiel
Hey Ingetje,

Ik neem 23 mei mijn laatste pil. Als ik 9maand.be mag geloven zijn mijn vruchtbare dagen van 7 tot en met 11 juni en mijn NOD 24 juni.

Ik wil gerust samen met je aftellen.

Wanneer ben jij gestopt met de pil?

Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:09
ingetje

F 'je,

ik ben eind maart gestopt met mijn pil, vorige maand was het nog niks. Mijn NOD is nu 2/6 dus het wordt spannend he. Als jouw NOD op 24/6 is, hebben we samen ook iets te vieren, dan is het mijn verjaardag.
Laten we met z'n allen duimen dat het voor ons beide en de zovele andere lukt he

Ingetje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:18
F 'je

Das leuk!
Ik ben zo blij dat het eindelijk zo ver is. We gingen normaal nog wachten tot januari 2009 maar gisteren kreeg ik van mijn ventje een schattig kruippakje cadeau en hij zei dat hij er nu wou aan beginnen. Gelukkig dat ik er nog maar 3 moet nemen, ik zou het anders rap moe zijn.

Zou natuurlijk tof zijn in de eerste ronde raak, maar blijf realistisch... Ik hoop toch rond de derde ronde.

Liefs

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:42
ingetje

Wij hebben er twee maanden geleden bewust voor gekozen om er vollebak voor te gaan. Vanaf gisteren vruchtbare periode dus we gaan er enkele dagen goed van profiteren

Ingetje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:46
F 'je

Spannend!
Volgens mij beginnen de dagen te kruipen nadat de vruchtbare dagen voorbij zijn. Dan zal het voor mij snel moeten gaan tot de dag van mijn NOD

Ik hoop voor jou dat het raak is.
Ben jij van BE of NL?

groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 11:48
ingetje

Ik ben Belgische van een heel klein dorpje, landelijk maar woon er in het centrum, vlak bij alles bij. En jij?

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 12:11
F 'je

Ook België, Oost-Vlaanderen meer bepaald.

Vreemd dat hier niemand anders is met NOD in juni
En hoe oud ben je als ik mag vragen? Ja ik ben een heel curieus persoon... Ikzelf ben 22,5

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 13:18
laura1979

Hoi,

Ik heb mijn NOD wel op 30 mei maar is bijna juni, bij zwanger worden per maand heb je ook het forum NOD mei en NOD juni daar is het wat drukker.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:11
ingetje

Ik wordt op 24 juni 30 jaar. Een oudere mama in spe maar we hebben elkaar laat leren kennen. Had altijd gezegd dat ik een kindje wou voor mij 30 ste maar het zal dus voor mijn 31 ste worden he.

Ingetje

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 15:35
lollie

hey,

vandaag mijn regels gekregen dus NOD in juni= 17 juni

HOpelijk een beter resultaat dan deze maand...

Groetjes en succes!

Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 17:09
sterretje

hallo iedereen

Mijn NOD is 5 juni, maar we zijn niet echt aan het klussen deze maand! we willen pas volgende maand echt beginnen!

Ik ben 22,5 jaar! Ik ben er echt wel klaar voor!!

Groetjes en duimen maar
Link naar deze reactie
21/05/2008 @ 21:10
saskia

Mijn NOD is 6 juni. Drie weken geleden mijn spiraaltje eruit laten halen. Wij zijn ook nog niet druk aan het klussen geslagen, dus ik denk dat het nog niet raak is. Wij gaan voor ons tweede kindje.
We zullen wel zien. Spannend weer hoor.....
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 09:38
ingetje

De vruchtbare periode is achter de rug. Nu spannend afwachten tot de NOD en terwijl nog wat oefenen he.

Ingetje

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 14:48
F 'je

Hey ingetje,
spannend zeg, het aftellen kan voor jou al beginnen. 2juni was het zeker?
Ik hoop voor jou dat het raak mag zijn. Ik zal zeker en vast voor je duimen.

Hou me allesinds op de hoogte.

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 18:36
Dreamer*

Dames, jullie zijn allemaal welkom bij "Zwanger worden clubs per maand" op NOD juni!

(Want hier bij anticonceptie ga je misschien niet zoveel lotgenoten tegen komen denk ik )

Tot bij NOD Juni

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]