< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » Vroeger dan verwacht!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
Vroeger dan verwacht!!
Vandaag @ 08:30
kelly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
je zal me hier blijven vinden want ik ben te nieuwsgierig. sommige momenten zal ik het wel moeilijk hebben, maar dat is normaal zeker.

ik ben nu al wat bezig met het rouwproces. het geboortekaartje kiezen, met bijhorende tekst, een afspraak maken bij het u.z. van brussel en leuven (voor prenatale diagnostiek) we willen absoluut nog een tweede kindje, hoe sneller hoe beter. de wachtlijsten zijn nogal aan de lange kant denk ik en daarom maak ik in beide ziekenhuizen een afspraak om te zien waar de wachtlijst het kortst is.
ook na de bevalling vraag ik om een voetafdruk en een handafdruk te maken. als dit mogelijk is laat ik met die afdruk een hangertje maken voor mijn ketting. een foto word ook gemaakt maar die komt voorlopig in een gesloten envelop. die zal ik later, tijdens mijn verdere verwerkingsproces eens bekijken.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:34
Isabelle

Online Status Stuur bericht
het is belangerijk om nu al te beginnen met het rouwproses! Het idee van die voet afdruk vind ik ok! Die foto daarentegen zo ik maar al te raar vinden en ik weet niet of ik die zelf wil zien!

Komt op het geboortekaartje ook een naam? Ja soory voor dei vragen is misschien niet gepast nu!

Inderdaad ga je het moeilijk hebben bij het lezen van deze reacties. Je neemt de moed met beide handen want je maakt al een afspraak. Is dat om dan te zorgen dat de baby de afwijking niet krijgt?

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:57

Online Status Bekijk profiel
kelly, heel veel sterkte toegewenst en ook voor je familie!

dit kindje zal altijd een speciaal plaatsje in jullie hart hebben, het zal een sterretje zijn die over jullie zal waken!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:16
kelly

ja isabelle, ons kindje krijgt een naam. alles komt op het kaartje staan alsof er niks aan de hand was. de naam, geboortedag en overlijdensdag, gewicht en lengte, ....

dat ik nu al een afspraak maak heeft te maken met het leven dat ik nu al begin te voelen. eens dit gevoel duidelijker word, word de beslissing voor mij nog moelijker. dan begin ik weer te twijfelen denk ik.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:21
wij samen

kelly jullie hebben de juiste beslising genomen voor jullie gezin.
ik vind het mooi dat jullie kaartjes sturen naar naaste fam en en vrienden.
ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie snel je gezin kunnen uitbreiden en dat dan alles goed gaat.
onthou dat wij er voor je zijn.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:23
wij samen

tog nog even iets kwijt.
gister had ik een echo eerst inwendig toen normaal en toen weer een inwendige ze kon niks vinden dag dat ik gek werd.
we hebben ons ukkie wel gezien hij was bijna 3 cm en hij zwaaide echt raar dat dat in je zit. maar wel heel mooi.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:30
Isabelle

Fijn dat je je kindje hebt gezien! Mijn beurt is maandag! Kan haast niet wachten ik hoop dat alles ok is!

Kelly denk aan je!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:20
Veerle

Online Status
Mijn reactie is blijkbaar niet opgeslagen maar dat geeft niet. Kelly, hopelijk gaat voor u alles heel vlot dinsdag. Neem je tijd, het komt allemaal goed. Ikzelf heb nog veel verdriet maar geen tranen meer over. Dus de gedachte aan worden laat ik even achterwege. Ik heb er met mijn vriend over gesproken en hij heeft heel veel begrip voor mijn beslissing. Misschien dat we toch in september eraan beginnen en anders oktober. Geniet gij nog maar van uw dagen die u resten. Doe waar je zin in hebt en laat je emoties te pas en te onpas maar de vrije loop. Moogt ge daarna snel terug geraken/zijn? Ik hoop natuurlijk voor u van wel.
Isabelle, blijkbaar gaat alles goed. Laat ons zeker weten van je onderzoek. Ben reuzebenieuwd!

Link naar deze reactie
Vandaag @ 18:03
mini

Wat een beslissing kelly..maar ik denk toch de beste.. ik leef met je mee.. Hoop dat je vlug je verdriet als een herinnering kan zien.. en dat er vlug een nieuw ukje mag groeien. Beter laat dan nooit..

sterkte!
mini

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]