Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 19:00 Liesje ![]() | lieve sil, ben blij dat je die brief gekregen hebt! is idd een stap voorwaarts he, nieuwe stap, nieuwe moed!! Ik blijf voor jou veel liefs xxx |
| Vandaag @ 11:42 ann | Misschien moeten we een tolk voorzien ![]() Hier gaat alles goed. Laatste dag voor de echo... Maar ik ben nog redelijk rustig. Dat zal morgen in de wachtzaal wel effe anders zijn. Ik moet om kwart over tien er zijn, hopelijk is er niet teveel vertraging... Oooooh, ik hoop zo een mooi vruchtje te mogen zien!!! Als alles goed is, gaan we daarna nog wat eten en winkelen in Gent. Het zal dus wel avond worden voor ik hier iets kan laten weten... Sabrina: jij morgen dus ook een echo? Hopelijk zit er een mooi eitje klaar! Heleen: toch weer de ovutestjes erbij gehaald? En moet je dan nog voor een echo om je eitje te bepalen ook deze maand? Vervelend van die tenniselleboog... Nog nooit gehad, maar klinkt best pijnlijk... |
| Vandaag @ 12:18 Sabrina | Hallo !!! Iedereen merci voor de lieve woorden! En ja morgenmiddag naar de gyné, ben echt benieuwd, en ik hoop op een super eitje ze :-) indien niet zal er hier ééntje serieus ontgoochelt zijn, maar ik vertrouw erop dat clomid zijn werk doet. Ann ik wens je veel succes morgen bij je echo en ik hoop dat je een fantastisch mooi beginnend vruchtje mag zien!!! |
| Vandaag @ 13:00 sofia | hey dames, eventjes een berichtje van op't werk, daarmee dat ik niet ingelogd ben. Alles gaat goed hier, heb gisteren bloed laten nemen en mag vanavond bellen voor de uitslag. Ben zenuwachtig!! Even over iets anders, ik doe mijn werk eigenlijk toch niet zo graag. Er zijn bepaalde dingen die ik echt hier haat en mijn baas is niet zo'n echt leuke. Komt er nog eens bij dat hij hier vlak tegenover mij zit, dus mij altijd in't oog houdt. Als ik ontslag neem, ben ik hier al op een week weg want zit nog in mijn proefperiode. Maar dat kan ik nu toch niet doen nu ik zwanger ben? Ik ga nooit aan ander werk geraken. Het liefst zou ik thuisblijven tot na de bevalling en eventjes doppen, maar dat gaat niet als ik zelf ontslag neem. Pffff.. Heleen gaat het een beetje met je meid? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

ondanks miskramen er terug met positieve moed voor gaan!!

Gaat het een beetje?
En ook nog met geweldig goed nieuws! Een hele dikke proficiat! Kun je er al een beetje van genieten?

!!
Zalig, gewoon.
het is wel zeer pijnlijk. Verder gaat het op dit moment wel weer de ovtesten zijn nog een keer tevoorschijn gekomen en heb toch maar weer die van de persona gepakt ook al kan ik die nu niet gebruiken dus pak alleen de staafjes die vind ik toch iets duidelijker dan die van sensitest vorige maand had ik een positievetest maar hij was niet zo donker als de test lijn vandaar mijn overstap en omdat het toch de laatste ronde is dat ik ze kan en hoef te gebruiken dan blijf ik weer met een overschot zitten
moet je nu medicijnen pakken ofzo ???