< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » ovulatiepijn

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/05/2008 @ 11:23

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Ik ben begin mei gestopt met de pil en heb nu sinds twee dagen veel buikpijn en krampen (vooral links). Eerst dacht ik dat het menstruatiepijn was, maar het voelt heel anders aan, dus heb ik beginnen zoeken op internet en daar las ik over ovulatiepijn. Maar toen ik de pil nam, heb ik dit nooit gevoeld. Zijn er nog mensen die na het stoppen met de pil plots wel die pijn voelen? En zijn jullie dan ook misselijk?

Groetjes

Helene

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 11:35
Amelienos

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Knorretje,

Wel het zit zo.
Wanneer je de pil neemt, heb je geen eisprong dus kan je ook geen pijn hebben.
Ik wist dat zelf ook niet, maar mijn dokter vertelde me dit.

Die pijn wilt ook zeggen dat je in de je vruchtbare perioden zit!
ALs je een kindje wilt, is het nu het moment om te klussen.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 15:52
hw

Online Status
Ja hoor, 2 weken na het stoppen met de pil was het bij mij al raak: ovulatiepijn! Het was toen heel erg, heb de hele dag met een kruik op m'n buik en een kop thee in m'n pyjama op de bank gehangen, steeds denkend: en dit élke maand?! Gelukkig was die 1e keer meteen ook de eerste, daarna voelde ik nog wel iets, maar was ik er niet meer 'ziek' van.

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 16:05
Sterre

Online Status Stuur bericht
test

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 17:12
Nona

Hallo!

Ik heb als laatste Nuvaring gebruikt bijna 2 jaar, en had toen ik die eruit gezwierd had, ook altijd ovulatiepijn. Sommige maanden idd heftiger dan anders. Ik dacht dat als je pijn had, je dan net je eisprong gehad had, maar ik heb veel tegenstrijdige dingen erover gehoord. Maar rond die periode ovuleer je dus. Ik had vaak zelfs wat rozig slijm samen met de pijn. En ook, mijn tepels deden dan pijn een dag of twee. Niet mijn hele borst (zoals toen ik net zwanger was) maar echt alleen het tepelstokje, zeg maar. Dus vergelijkbaar met menstruatiegevoelens, maar toch net anders.

Ik ben toen in ronde 4 zwanger geworden, dat was miskraam, maar dan na 1 menstruatie weer zwanger;) Dus ik weet niet of het daarna weer afzwakt die symptomen, maar ik denk dat je in ieder geval niet moet twijfelen aan je hormonale huishouding, voplgens mij loopt die dan net goed.

Veel klusplezier en een snelle zwangerschap toegewenst!

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 19:18
mini

Online Status Stuur bericht
hihi, ik kijk eigelijk enorm naar uit .. na meer dan 10 jaar eindelijk weer eens een natuurlijke cyclus en een EISPRONG!!! En hem dan ook nog mogen voelen! Ik kan er niet op wachten!

mini,

Link naar deze reactie
22/05/2008 @ 22:02

Online Status Bekijk profiel
hallo iedereen

heel erg bedankt voor jullie reacties!! Ik heb weer wat bijgeleerd. Het is allemaal zo nieuw en spannend, maar ik ben nu wel gerustgesteld en wat verwonderd dat mijn cyclus meteen zo normaal verloopt.

Ik hou jullie op de hoogte en voor de mensen die al zwanger zijn: een goede zwangerschap en bevalling gewenst!! Aan de anderen: veel klusplezier!!

helene

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 11:41
wish

Zwijg mij van ovulatiepijn. Ben nu ook blij dat mijn lichaam zich zo snel hersteld na al die jaren met de pil en een staafje. Maar ik heb begin mei mijn staafje laten verwijderen en 14 dagen nadien, heb ik toch serieus afgezien. Hoop dat het niet elke keer gaat zijn. Langs de andere kant is het dan goed om te weten dat je toch in je vruchtbare periode zit.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]