< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Lokeren, Sint-Niklaas, Gent,..

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Lokeren, Sint-Niklaas, Gent,..
03/09/2008 @ 10:00
Cindy VM

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Idd mama's nu ist aan jullie om mij te volgen he ;-)
En ja ratje ik ben dus ook een ongeduldig type, was 4 dagen overtijd en direct naar apotheker ;-)
Dus ellen als ik in u plaats was zou ik er ook eentje gaan halen.
Ik ga bij dokter De Cleyn. Tis ne speciale maar vree content van.
Bij wie gade gij?
En ja nu gaat de miserie beginnen van opvang zoeken: kan me bij ons opgeven maar daar weet je pas zes maand voor de opvangdatum of je er al dan niet terecht kunt dus ja een alternatief moet je klaarhebben voor het geval het niet zo is.
En moest alles goed blijven verlopen dan ist en mei kindje dus dat betekend: vanaf ergens in mei thuis en terug gaan werken in september... Leve de zomer maar wel terug niet op congé...
grtjs

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 10:45

Online Status Bekijk profiel
Ja, ben ook een vree ongeduldig typke zen. Maar denk da'k weer teleurgesteld ga worden.En ben pas 2weken geleden geweest en dan was ik nog niet zwanger. En aangezien ik mijn eisprong nog moest krijgen, denk ik dat de test sowieso negatief zal zijn. Dan wacht ik nog liever een weekje of 2. En normaal heb ik een zeer regelmatige cyclus, 28 dagen. Maar aangezien ik in juni gestopt ben met mn pil, ligt het wat anders. Heb in juli mijn regels gehad en sindsdien niet meer. Dus nog ff wachten zeker. Een 2 weken kan ik nog net volhouden.

Zeg cindy, je weet toch dat je bij ons in de crèche voorrang hebt op alle andere ingeschrevenen hé! Want je hebt al een kindje dat daar naar de opvang gaat. Dus degene die ingeschreven zijn op de wachtlijst en daar nog geen kindje hebben zitten, daar heb jij voorrang op hé!! Als ik jou was en je gaat binnen 2 weken naar de gynaecoloog en je bent idd zwanger zou ik het zeker al zeggen tegen Micheline hoor. Dan kan ze je al terug inschrijven hé!! Ik zou zeker niet wachten. Ben er vrij zeker van dat je plaats gaat hebben.

Ratje: i.v.m. die tweedehandsboeken. Katrien zei tegen mij dat er dit jaar nog geen tweedehandsboeken te krijgen zijn aangezien dit het eerste jaar is dat ze ermee starten.Ik wou ook liever tweedehandsboeken kopen hoor. 390€ voor wat boeken vond ik vrij veel. Maar er zijn boeken bij die we de volgende jaren ook zullen gebruiken. Daarom dat ik ze al besteld heb. Zaterdag moet ik idd werken. Ik begin om 11u30 en werk tot 20u. Spring gerust eens binnen hé! Ik ben de enigste dat een bril draagt, dus je zal me wel vrij snel herkennen.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 13:03
ratje

Ik heb er al enkele gezien, die ook in verpleegkunde gebruikt worden, maar tot nu heb ik ze nog niet kunnen bemachtigen.
Mijn inschrijving voor scheikunde is betaald!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:56
Cindy VM

hoi allemaal,

bij deze: allemaal een goed weekend toegewenst en tzal geen weer zijn voor naar de vredefeesten te gaan he.

Grtjs
Cindy

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:08
ratje

oe Cindy neeje veel te nat... Was al nat van met de fiets naar huis te rijden en nu moet ik nog te voet om Nora (of met de fiets, maar maakt niet uit wat ik ben evengoed nat).

Hoe is het met je? Nog geen kwaaltjes?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]