< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » snel zwanger na keizersnede

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
snel zwanger na keizersnede
23/05/2008 @ 18:49
Henriette

Online Status
Hoi allemaal,

Ik ben me net rot geschrokken toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger was
Mijn kindje is nog maar 7,5 maand oud en met Keizersnede geboren. Volgens mij mag je dan het eerste jaar niet zwanger worden of is het niet binnen een jaar bevallen? Zijn er mensen die dit meegemaakt hebben of weten of het gevaarlijk is?
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:29
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo
Mij Lucio was net 5 manden dat ik zwanger ben gerakt met Lucin (de jongste)- alleen ik kwam erachter toen ik 4 manden ver was.
Lucio was ook geboren met gekomplicerde keizersnede .
Het is zeker mogelijk dus.
Trouwens... Lucin is geboren via normale bevalling.
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 19:49
Anoniem

Mijn tweede kindje was ook zeven maanden toen ik er achter kwam dat ik terug zwanger was.
Ik was ook met de keizersnede bevallen en zat met dezelfde vraag als u.
Ik heb naar mijn gyne gebeld en die zei dat het geen kwaad kon aangezien de buik maar op het einde van de zwangerschap echt zwaar is en dus nog geen probleem was voor in het begin.
Ik heb in heel mijn zwagerschap geen enkele last ondervonden en alles is goed verlopen.
Dus maak je geen zorgen alles komt wel goed.
En ik ben dan ook met de keizersnede bevallen dus.
Veel succes en proficiat met de zwagerschap
Link naar deze reactie
23/05/2008 @ 22:48
Mandy

Beste Henriette, ook ik heb een keizersnede gehad, het is beter om het eerste half jaar niet zwanger te raken. Jij zit hier ruim over heen, dus maak je geen zorgen en geniet van deze periode, Liefs
Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:28
Petra

Hier ook eentje die zwanger werd zes maand na haar keizersnede. Heb geen last gehad van het litteken tijdens de zwangerschap. Wat ik wel zwaar vond is dat je op het einde van je zwangerschap met een dikke buik zit en een peuter die nog niet kan lopen.
Ben wel terug bevallen met keizersnede maar dit kwam omdat ik nogal ver overtijd ging gaan. Normaal gezien kan je vaginaal bevallen, maar dan moet het wel volgens het boekje verlopen.

Geniet van je zwangerschap

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 09:33
Taccy

Hallo,

van mijn tweede kindje ben ik ook bevallen met een spoedkeizersnede. We wilden graag drie kindjes, snel op elkaar volgend en hebben dan ook direkt aan de gynaecoloog gevraagd of het juist was dat er minstens een jaar moest tussenzitten.
Hij deed dit echter af als onzin. Hij zei ons dat een zwangerschap zowieso al negen maand duurt, en dat het pas op het laatste is dat je buik serieus opspant, dus dat het geen probleem was om terug zwanger te worden kort na de bevalling.
Vijf maand na de geboorte van Siebbe was ik dan terug zwanger (jammer genoeg een miskraam gehad op acht weken). Iets later terug zwanger van onze kleinste spruit, ik heb nooit problemen gehad, ze is wel terug geboren met een keizersnede.
Dus je moet je niet te veel zorgen maken!!!

Groetjes

Taccy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]