< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » wie leeft met vool hoop op een positieve test deze maand?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
wie leeft met vool hoop op een positieve test deze maand?
14/07/2008 @ 23:09
Danielle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ongi geworden helaas
Pfff als die cyclussen nou eens wat korter waren....

We hebben het hondje laten inslapen. Jeetje was 1 brok ellende toen ik daar aankwam. Graatmager, kon niet meer op de pootjes staan. Kon niet eten, kon niet drinken.
Hij is er gekomen toen ik 12 was, dus hij is heel speciaal voor me. Maar het is goed zo.

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 07:52
Nata

Online Status Bekijk profiel
We mee voor een volgende goede ronde Danielle. Inderdaad hard van je hondje. Maar beter zo, want je allerliefste knuffeldier zien aftakelen is helemaal niet leuk.

Ik ben gisteren naar onze nieuwe huisarts (we zijn net verhuisd) geweest en die vond een bloedtest absoluut niet nodig. Het uitblijven van mijn regels en een duidelijk positieve zwangerschapstest waren voor hem voldoende. Straks eens bellen voor een afspraak bij gyne.

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 14:45
Katrien

@ Danielle: spijtig voor je hond...maar idd beter dan hem zo zien te sukkelen... Veel sterkte en'k blijf ook voor je !

@ Nata: proficiat!!! We schelen precies maar 1 dag. Wij zijn nog op vakantie dus ik bel gyn pas volgende week. Zijn wel vorige week geweest en toen zei hij dat we niet zwanger waren... Maar toch heeft hij een echo afgeprint en voor m'n man gelegd...met de melding dat hij geen innestelingsringen zag ofzo... We weten nu niet ofdat het een test was voor ons en hij het toch al weet...of dat hij echt niets zag... Spannend wat hij gaat zeggen als'k'm volgende week bel!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 18:44
Nata

Wel spannend voor je Katrien. Je maakt me wel nieuwsgierig. Hopelijk mogen we snel lezen dat je positieve test bevestigd wordt. Ik heel hard voor je!

Ik mag op 18/08 voor mijn eerste onderzoekjes gaan en op 29/08 (de dag voor we op vakantie vertrekken) krijgen we onze 12 weken echo. Zo leuk en spannend allemaal.

Ook al is het een tweede zwangerschap, het blijft toch allemaal spannend. Je kan dat echt niet vergelijken.

[Laatst gewijzigd door Nata - 16/07/2008 @ 18:45] - Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 01:59
Danielle

Haha leuk Katrien. Ben benieuwd naar zn reactie.
Nata 18/8 naar de gyn spannend!

Hier niks nieuws onder de zon. Hopelijk heb ik niet weer zo'n lange cyclus.
Meiden geniet van de zwangerschap. Ik kom nog wel een keer melden hoe het met me gaat.

Groetjes Danielle

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:39
Katrien

@ Nata en Danielle: bedankt!

Ik heb net zitten bellen. Vandaag mag'k om half 5 bij huisarts bloed laten trekken. 4 aug naar eigen gyn voor controle en 27 aug 1e echo (bbl bij een andere gyn)...spannend allemaal!!!

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 12:13
Katrien

@ Nata: net bloeduitslag gehad: 11625 is hcg, perfect volgens de dokter

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:38
natascha

wel of geen streepje?
Hey meiden, ik lees hier regelmatig en mijn vriend en ik zijn bezig voor een 2e wondertje.
Nou heb ik daar straks een test gedaan, en als ik goed kijk zie ik een heeeeeel licht 2e streepje.
Nu ben ik benieuwd of jullie dat toevallig ook zien, of dat ik het me maar in beeld... Ben namelijk 5 dagen over tijd.

Ik hoor graag van jullie!
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:45
Katrien

@ Natascha: een streep is een streep zeggen ze hier meestal... Mijn streepje in m'n avatar was na 2 dagen overtijd...misschien zie je daar meer van? Maar dat scheelt ook van persoon tot persoon...

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:58
Marijke

natasha

ik zelf heb nu ook weer een test gedaan terwijl ik 8 dagen voor men nod zit. Heb een quit test gedaan van gb, ik krijg ook een 2de streepje, ook zeer licht maar duidelijk. Heb vorig weekend ook getest met de testen uit nederland van sensitest diegene die zeer vroeg testen, die waren nog lichter maar ook positief. Dus ik denk wel dat streep een streep is hoor. Ik ben nu overtuigd dat ik zwanger ben. Morgen a ik er nog eentje doen, kan het ook ni laten. Het is voor mij idd zeer vroeg dat ik kunnen testen heb, maar is inmiddels ook men derde kindje en men zegt, bij nr 1 dat je langer moet wachten om positief te testen, bij nr2 maakt je lichaam sneller Hcg aan en bij nr3 nog snellen naar t'schijnt. Hoewel ik van onze 2 eerste ook heel snel kunnen testen had. Het is nu wel afhankelijk van persoon tot persoon hoor. De ene maakt nu eenmaal sneller Hcg aan dan de andere. En dan komt er ook nog is bij dat je niet enkel in je vruchtbare periode kunt zwanger geraken, zelfs de week na je menstruatie kan je reeds zwanger raken, tot zelfs de week voor je komende regels. Heb ik gelezen op het forum van sensitest.nl. Dat bleek uit een onderzoek van 10 jaar door een geleerde professor. Dus ik wens jou en je ventje alvast een voorzichtige proficiat toe.
Liefs Marijke

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:58
Katrien

Jij dan ook'n voorzichtige proficiat Marijke!!!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 15:33
Danielle

Nata en Katrien hoe gaat het met jullie?
Hier weinig spannends te melden. Ei volgens mij gehad van de week dus over een kleine anderhalve week weet ik meer. Spannend.
Marijke hoe gaat het met jou? Ik zie dat je zwangerschapsbanner plaats heeft gemaakt voor een cyclusbanner..?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]