< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschap en vrijen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschap en vrijen
23/05/2008 @ 22:33
maartje

Online Status
Hallo dames,
Heb hier even een vraagje. Is het normaal dat het klaarkomen pijnlijk kan zijn? Ik weet dat er niets op tegen is om te vrijen tijdens de zwangerschap, dat het kindje wel veilig zit. Maar bij het klaarkomen lijkt mijn hele baarmoeder samen te trekken wat echt heel erg pijn doet. Is dit normaal en blijft dit gedurende de hele zwangerschap zo of zakt dat af wanneer de zwangerschap iets verder gevorderd is? Bij mij wordt het nu alleen maar erger.
(fijn dat er internet bestaat waar je toch al je vragen even kunt plaatsen)
groetjes

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 07:30
chan

Online Status Bekijk profiel
je baarmoeder trekt idd helemaal samen als je klaarkomt en dat kan pijnlijk zijn, maar kan geen kwaad, het kan voor de kleine zelfs aanvoelen als een dikke knuffel heb ik gehoord!

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:25
Silke

Online Status
Hey,

Het kan best wel pijn doen, dit zal afhangen van hoever je bent etc, maar bij mij is het nooit helemaal weggegaan.
Het kan inderdaad geen kwaad voor het kindje maar het belangrijkste is dat je jezelf er goed bij blijft voelen, dan is alles okee!
groetjes

Vermoedelijke bevalling op 14/07/2008.
Al 58 weken en 6 dagen zwanger (147.32% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
24/05/2008 @ 13:44
Britt

Online Status Stuur bericht
hey maartje, ik had dat in het begin van mijn zwangerschap ook. Maar sinds gisteren heb ik er minder last van.
Het kan alleszins geen kwaad al hebben wij het in het begin wel wat rustiger aan gedaan. Gewoon omdat ik me er zo beter bij voelde.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]