Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 11:14 Britt ![]() | bedankt voor je antwoord Eva! |
26/05/2008 @ 11:23 ![]() | Hoi hoi, Britt: je hebt wel gelijk hoor. Tis en blijft gevaarlijk. Recepten zijn er niet voor niets... Mijn clomid gaat ook weer terug naar de apotheek... Liefs en knuf ![]() |
26/05/2008 @ 12:20 ![]() | Er heeft toch nooit niemand gezegd dat we de recepten niet volgden, wie dat doet is helemaal niet goed bij zijn hoofd... Ik vind het heel jammer dat dit besluit wordt genomen en zo voor vrouwen die hier medicatie vonden en zo misschien een volgende poging konden betalen nu,de volledige som misschien moeten gaan betalen... En van die bedragen trek je serieus je ogen open!!! En waardoor het allemaal nog maar "wat" duurder wordt... Tja, ,Jolehttp://www.bloggen.be/i...oek_van_jole_en_robert/ |
26/05/2008 @ 13:47 ![]() | Steve, als ik je reactie hierboven goed begrijp bestaat die wetgeving dan enkel en alleen op "verkoop"? Niet dat ik nog wat olie op een hete plaat wil komen gooien,maar als het enkel verboden is als er sprake is van verkoop dan kan je het toch nog wel aanbieden zonder er een vergoeding voor te vragen,of niet? Groetekes Jole http://www.bloggen.be/i...oek_van_jole_en_robert/ ![]() |
26/05/2008 @ 13:50 ![]() | Knijp gewoon allemaal af en toe eens een oogje toe... Dat word overal toch gedaan! Of lees de topics niet. Wat niet weet... ![]() xxx |
| 26/05/2008 @ 13:51 Ines ![]() | Tinelbel, Je bent een schat ![]() ![]() ![]() Ines |
| 25/06/2008 @ 11:07 heide | Misschien een tussenoplossing... breng je medicijnen naar het fertilliteitscentrum. Daar geven ze ze aan de mensen die doneren om hun kosten te drukken en MEt voorschrift van toediening. Zo wordt er echt nog iemand mee geholpen! Beter dan in de vuilbak kieperen! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

medicatie op 9 maand forum

,Jole