Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/07/2008 @ 23:00 ka | tja mannekes het is niet altijd gemakkelijk he, wij gaan 1 keer op een maand naar daar. Wij zijn 2 jaar geleden verhuist naar de andere kant van de provincie (een uurtje rijden). Nu onze vrienden wonen nog wel die kant uit, dus wij gaan 1 keer per maand, maar blijven er dan wel slapen. In het begin, tot ons zoontje 10 maand was, bleef ik savonds daar omdat hij nog regelmatig wakker werd (voor een tutje) en dan wou ik er voor hem zijn, want ja, voor hem was het daar steeds vreemd (aja 1 keer op een maand). Mijn man ging dan wel ene drinken, dus zat ik daar met mijn schoonouders savonds alleen. Nu ga ik er liever naartoe, want ik kan nu terug mee een stapje in de wereld zetten. En wij vertrekken pas als hij slaapt en smorgens vertrekken we meestal na het ontbijt terug naar huis. Dus het valt wel mee. Ik kan wel goed praten met mijn schoonouders, maar ze ziet doet soms de verkeerde dingen en waarschijnlijk zonder dat ze het beseft (zie topic: wil jij een lekker glaasje limo) tot volgende groetjes ![]() |
| 04/08/2008 @ 21:17 Evaatje | ik denk dat als zij je hatelijk behandelen en je geen blik waardig gunnen , jij je nhelemaal niet verplicht hoeft te voelen om langs te gaan. Dan konden zij het wat mij betreft bekijken.. heb ik ook gehad met mijn schoonouders en ben jáááren niet bij hen geweest. Inmiddels zijn er wat dingen uitgesproken en gaat het een beetje beter en kom ik er 1 keer per week of per 2 weken samen met mijn man. Alleen zal ik nooit gaan. dat is mij dan ineens weer té knus en gezellig.. ik liet mij, als ik jou was, niet als drek behandelen, en jouw man zou dit ook niet moeten pikken vindt ik. Als je daar bent zou je man misschien ook op moeten spreken dat ze jou in ieder egval met respect behandelen. Kan dat niet , dan ging ik daar écht geen hele middag zitten veel succes!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Hoe vaak op bezoek bij (hatelijke) schoonouders?

Hoe klein hij ook is. Hij gaat er nooit spontaan naar toe en als ze hem opneemt doet hij er alles aan om weg te geraken. Als hij ze ziet loopt hij weg. Hij zegt ook nooit spontaan oma tegen haar. Dat terwijl hij bij "vreemde" wel makkelijk op de schoot gaat zitten,... Hij voelt zelf ook aan dat hij niet goed genoeg is voor haar.

egoïstisch mss maar ik moet hun geur niet aan mijn ventje.