[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
25/05/2008 @ 21:07 ![]() | Heeeeey, Gogh, jij schrijft wat ik wou schrijven hihi Ons Fleur is nu 4 maand en half en ik ben ook een 5tal weken zwanger!!! Tis ook terug vr januari eigenlijk wel grappig... ![]() |
| 25/05/2008 @ 21:21 Nadine ![]() | oh hoe zalig ![]() proficiat voor jullie beiden!!! & succes met de ![]() |
27/05/2008 @ 12:26 ![]() | Hey Alles goed hier? Ben dus supermoe en misselijk Kga nu een boke eten ![]() ![]() |
27/05/2008 @ 19:46 ![]() | hey Joyce Ook nen dikke proficiat hé! En een voorkeur voor het geslacht? x |
| 27/05/2008 @ 19:57 cheesegirl | Hallo allemaal leuk om te lezen... zoals jullie zien zullen die van mij ook niet veel verschillen maar 15 maand.. Ik moet meurenske gelijk geven dat deze zwangerschap wel zwaarder is.. Je bent moe maar kan niet echt je rust pakken denk je ja de kleine slaapt ga je ook naar bed.. Wordt ze alweer snel wakker.. Maar goed maakt helemaal niet uit.. Schrok eerst heel erg dat ik weer zwanger was en zo snel. Maar vind het nu alleen maar leuk Heb verder nergens last van.. Dat was bij de vorige wel anders S6 iedereen en gefeliciteerd met jullie zwangerschap ![]() |
[Reageer]

zwanger van een tweede (misschien ietske te snel) :-)

eigenlijk wel grappig... 

allebei voor januari..