< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwanger van een tweede (misschien ietske te snel) :-)

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwanger van een tweede (misschien ietske te snel) :-)
25/05/2008 @ 20:27
erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,
zoals de titel kan vermoeden ben ik zwanger van ons tweede spruitje..
misschien toch iets sneller dan gepland, maar ja, si, tis nu zo..
onze Daan zal net een jaar zijn, (tis weer voor januari), dus alles terug opnieuw! terug hoogzwanger tijdens kerst en nieuwjaar, hoop alleen dat ik een betere zwangerschap ga hebben en es ga kunnen genieten..
kwas eigenlik op zoek naar nog zwangere vrouwen om mee te tetteren..

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:07

Heeeeey,

Gogh, jij schrijft wat ik wou schrijven hihi
Ons Fleur is nu 4 maand en half en ik ben ook een 5tal weken zwanger!!!
Tis ook terug vr januari eigenlijk wel grappig...

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:21
Nadine

Online Status Stuur bericht
oh hoe zalig

proficiat voor jullie beiden!!!
&
succes met de
Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:23

hey meiden,

ik begrijp jullie helemaal !! maar bij mij is het nog sneller gegaan zoals je ziet ze zullen 11 maand verschillen !
en als ikvroeger bevallen zoals van robbe aan 37 weken zullen ze 10 maan verschillen ! och ik vind het wel tof ik ben huismama dus kan voor beiden thuis blijven, we zijn ineens uit de pampers flesjes middagdutjes,..... ze zullen veel aanmekaar hebben misschien zoals een tweeling leven. laten we hopen
vind wel de zwangerschap zwaarder je kan moeilijk zeggen nu doe ik dutje, moet veel je kind nog oppaken enzovoort tegen 8 u ben ik doodop, en moet veel rekenen op men ventje. maar hij vind het ni erg. gelukkig

groetjes petra

[Laatst gewijzigd door meurrenske - 25/05/2008 @ 21:24] - Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:28
erika

hey fieke!
super! een "soulmate"! allebei voor januari..
kveronderstel dat jij nu een zoontje wil?
awel, ik wil een dochter!
wanneer mag je naar de gynae?
ik de 4e juni.. can't wait..
twas ook nie gepland van jou?

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:43

Ola,

Toch wel gepland, allez het mocht komen maar nu het zo ver is ben ik toch wel zenuwachtig!!

Ik ben vrijdag na gyne geweest maar hij dacht een 5tal weken omdat het nog een klein vruchtzakje was en nog geen hartje (is dus nog wa vroeg)
Maar den 13de mag ik terug gaan.

Had eerst een beetje een schuldgevoel tov Fleurtje omdat het zo snel is maar ik denk dat het vr haar wel leuk zou zijn een broertje/zusje.

Eums, vr haar zou mss een zusje leuk zijn maar vr mij mag het ook een broertje worden. Eigenlijk maakt het me ni zoveel uit, theeft beiden zen charmes.
Ventje heeft graag een zoontje denk ik

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 12:26

Hey

Alles goed hier?
Ben dus supermoe en misselijk

Kga nu een boke eten

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 13:17
Joyce1982

hallo allemaal,

mijn zoon zal 1,5 zijn wanneer ons 2e spruitje zal gaan komen... ik ben uitgerekend voor half december...

er zitten ook voordelen aan snel op elkaar... ze kunnen samen spelen.. en we zijn snel uit de pampers....

hoe gaan de zwangerschappen tot nu toe ??? hier wel oke... af en toe misselijk overgeven.. maar dat begint nu stillekes aan minder te worden...

grtjs joyce

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:46

hey Joyce

Ook nen dikke proficiat hé!
En een voorkeur voor het geslacht?

x

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 19:57
cheesegirl

Online Status
Hallo allemaal leuk om te lezen... zoals jullie zien zullen die van mij ook niet veel verschillen maar 15 maand.. Ik moet meurenske gelijk geven dat deze zwangerschap wel zwaarder is.. Je bent moe maar kan niet echt je rust pakken denk je ja de kleine slaapt ga je ook naar bed.. Wordt ze alweer snel wakker.. Maar goed maakt helemaal niet uit.. Schrok eerst heel erg dat ik weer zwanger was en zo snel. Maar vind het nu alleen maar leuk

Heb verder nergens last van.. Dat was bij de vorige wel anders

S6 iedereen en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

[Laatst gewijzigd door cheesegirl - 27/05/2008 @ 20:00] - Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 10:09
Joyce1982

hoi fieke,

niet echt een echte voorkeur.. maar een meisje is natuurlijk leuk... Maar mijn gevoel zet voor 98 % zekerheid dat het wederom een jongetje word... bij dylan wist ik het ook echt zeker.....

cheesegirl ook gefeliciteerd... ik vind dat ik minder moe ben als bij de zwangerschap van dylan, je hebt daar ook gewoon geen voor.. dat scheel misschien...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]