< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » De bevalling en erna... » vroeg ontsluiting (31 wk) wanneer bevallen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » De bevalling en erna...
vroeg ontsluiting (31 wk) wanneer bevallen?
07/07/2008 @ 10:35
Erika

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hartogin

ik ben 23/6 ingeleid, het werd te zwaar.
Onze dochter Amber is op 38weken geboren en woog 3,1kg en 49,5cm.
Na 3dagen ben ik naar huis gegaan, en thuis bij mijn oudste dochter een hecht gezinnetje vormen, is zalig...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 12:05
Hartogin

Online Status
Wat fijn! Gefeliciteerd hoor!

Als het goed is ben ik morgen aan de beurt. Als ik niet gestript kan worden gaat de VK kijken waarik ingeleid kan worden, ook ik ben er vooral geestelijk helemaal klaar mee na 2 maanden nacht in nacht uit wachten op een baby. Vorige week kreeg ik het helemaal te kwaad en heb ik nog wat gehad oom te slapen. Ze wilden me strippen, maar dat lukte niet en het ziekenhuis wilde nog niet meehelpen aan inleiden bij een gezonde baby. Dubbel gevoel dus, maar hopelijk is het voor mij deze week voorbij, ik vind het allang niet meer leuk . Hoe was het inleiden, ging het snel?

Vermoedelijke bevalling op 13/07/2008.
Al 48 weken zwanger (120.36% ver), nog 8 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:45
Erika

nee, het inleiden ging eerst heel goed, daarna epidurale, die dus uitgewerkt was tegen dat ik beviel

Amber was een sterrekijkertje dus het was niet makkelijk.
Ze heeft op 10min van 6 naar 10cm ontsluiting gezorgd en heb haar dus met haar neus eerst ter wereld gebracht.
Ze braken mijn vliezen en de gyn zei: tot sebiet, dan gaan we bevallen he, maar dat is nog een hele tijd later pas gebeurd (ben om 8.30 aan't infuus gehangen en pas om 17:06 is ze geboren)

veel succes met je bevalling en een gezond kindje!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:27
Hartogin

Online Status
Och jee, nou gelukkig is ze gezond toch? Dat zal niet meegevallen zijn. Maar het is voorbij, ze is er eindelijk na zo lang wachten! Geniet er maar van!

Ik zie er ook niet naar uit, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, het is allemaal zo anders als de vorige keer en dat was ook geen pretje. Maar alles is beter dan dit, ik moet er toch doorheen! Ik laat wel weten als de beeb er is!

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:53
Erika

ben benieuwd!

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 22:15
Hartogin

Online Status
Nou ja, beetje ruzie met het aanpassen van de banner, maar ik ben inmiddels bevallen op 10 juli om 14.53 van Jens, een jongentje met het gezonde gewicht van 3765 gram. Ze hebben me notabene moeten inleiden! Dus dames met vroege ontsluiting: Er is geen pijl op te trekken. Het was mentaal erg moeilijk voor mij (en ook mijn man en andere zoontje) om twee maanden bezig te zijn met de bevalling die maar niet wil komen ondanks allerlei voortekenen, tevens ook de reden dat de bevalling is ingeleid vooropgesteld dat de baby gezond was.

De bevalling zelf was pittig, ik ben om 10u ingeleid nadat ik nog bijna flauwviel, van de spanning denk ik, en Jens werd na 5 u weeen en 13 min persen geboren. Het ging heel snel, heel heftig en uiteraard weer aardig wat knoopwerk down-under inclusief een week niet kunnen zitten en slapen van de pijn van de aambeien. Maar ik heb een prachtige, lieve, gezonde zoon erbij en het is goed zo!

[Laatst gewijzigd door Hartogin - 18/07/2008 @ 11:44] - Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 09:59
Kaatje

hey proficiat Hartogin!!
ja, ik heb daar ook wel last van: je loopt al weken te denken bij elk pijntje van 'het gaat beginnen', ah ja, want ik moest platte rust nemen van de gyne enzo en dan ben je toch in je hoofd al gewend geraakt aan een vroeggeboorte... Maar dat je dan overtijd gaat... help zeg!! ik mag er niet aan denken, ik word al gek van de idee alleen al!

Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 10:09
Erika

Heel dikke proficiat Hartogin! ik was al elke dag komen piepen!

voeg je je niet toe bij de juli 2008 mama's ???

Ja idd: ik ben ook nog ingeleid,wel al vroeger, maar 't is toch straf he, eerst platliggen en dan terug bewegen om toch iets op gang te brengen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]