Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/07/2008 @ 00:29 | heb me net gewogen. op 20w +1kilo op 25w -3kilo en dan heb ik geduurdende die 5 weken elke dag mij vol gegeten ook al had ik geen honger. ik ben niet misselijk of ziek maar mijn maag is precies gekrompen en heb geen honger. |
| 21/07/2008 @ 21:57 Sientje ![]() | op de weegschaal gaan staan 12 kilo bijgekomen in het totaal. ![]() |
| 23/07/2008 @ 11:27 Inga | deze morgen weer het harde verdict! 2 kg erbij. Zit nu op + 14 kg en nog ongeveer 10 weken te gaan. Maandag naar de gynaecoloog...ben benieuwd of hij er iets van zegt! |
| 23/07/2008 @ 12:24 Wen370 ![]() | ik zit ook rond de 13 kg en dat gaat ongeveer op zoals bij de andere 2 zwangerschappen. |
| 04/08/2008 @ 20:57 | gewicht hallo; ik ben momenteel 30 weken zwanger van ons vierde kindje en momenteel nog maar 4 kg bij gekomen morgen bezoekdag bij de gyneacoloog .ben benieuwd wat er in de laatste 5 weken zal bijgekomen zijn. groetjes |
| 05/08/2008 @ 07:39 linnie1982 ![]() | Vandaag was het weer weegdag! Resultaat nu in totaal 5,4 kilo aangekomen. Netjes toch! Groetjes Linda |
| 30/08/2008 @ 22:00 | kilooooooooos Hoi allemaal, Ik ben nu 35 weken zwanger en ook echt al 23 kilo aangekomen Maar dit keer valt het eten wel mee. Maar ik heb zo'n last van het vocht. Ik kan mijn benen niet meer buigen van de vocht. Dus ik zal de weegschaal nog wel zien oplopen........... succes allemaal |
| 31/08/2008 @ 07:52 Inga | Dag allemaal Ik word een beetje depri van die weegschaal...op 2 weken tijd weer 2 kg bijgekomen. Hoewel ik eigenlijk niet speciaal meer eet dan anders, zie ik mezelf uitzetten. Ik ben wel groot (1m83) dus het valt niet echt op, zeggen de mensen. Ben nu 35 weken en al 18 kg bijgekomen. Kan er niet aan doen, maar hoop dat ik het die laatste weken wat onder controle kan houden. Heb trouwens ook ineens kei veel cellulitis (of hoe schrijf je dat)...een maand geleden had ik dit maar een klein beetje. Groetjes Inga |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Gewicht

Ik ben 25 kg aangekomen (van 51 kg naar 76kg) en daar ben ik niet zo blij mee. Ik eet niet veel en heel gezond, geen suiker en zo min mogelijk vet, weinig zout en alleen in het weekend af en toe wat lekkers...hoop dat het er straks weer afgaat, word flink sporten in ieder geval