[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/05/2008 @ 13:05![]() | Hoi dames, Zoals jullie misschien al gezien hebben, hadden we vroeger een heleboel trouwe columnisten die ons een blik in gunden in “wat er zich op dat moment van hun leven afspeelde”. Helaas gaat deze periode voorbij en komen er andere dingen in de plaats die ook veel tijd in beslag nemen. We zijn deze mensen nog altijd heel dankbaar dat we een stuk van “hun leven” mochten meebeleven, dus bij deze nog een DIKKE MERCIE (zoals ze zo mooi zeggen in het West-Vlaams)!! Maar we vinden het eigenlijk jammer dat onze (wekelijks/maandelijkse) columns stilgevallen zijn en vandaar deze oproep: Ben jij iemand die met de (virtuele) pen weg kan, iemand die mooi kan vertellen over de kleine en grote dingen in ons dagelijks leven? Dan zijn we op zoek naar jou!! - Het concept is heel simpel. In je eerste column stel je even voor, het is gewoon de bedoeling dat de anderen iets meer over je weten (hoeveel je vertelt, beslis je natuurlijk zelf). - Daarna schrijf je regelmatig een nieuwe column. Je mag me die gewoon mailen, ik plaats ze dan zo snel mogelijk (naargelang onze planning en het verbeterwerk/lay-outwerk dus hoe minder (schoonheid)foutjes, hoe vlugger het gaat) online en laat je dit weten met een mailtje. - Wanneer je liever een schuilnaam gebruikt, is dit voor ons geen probleem. Laat het me dan gewoon even weten bij je eerste column :) Lijkt zo’n eigen column wel iets voor jou? Stuur me dan een mailtje: eva@9maand.com Groetjes, Eva eva@9maand.com |

9Maand-columnisten...