[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 23:58 melissa | Hallo Ik ben een jonge aanstaande mama, ben nu 20 en bijna 21. Op 4 december ben ik uitgerekend van mijn 1e kindje, ben nu dus 13 weken zwanger. Het is geen geplande zwangerschap maar ons kindje is wel erg gewenst. Ik woon in Puttershoek, dat ligt in de hoeckse waard, heel vlakbij rotterdam. Ik zou het erg leuk vinden om te kletsen met meiden/vrouwen van ook ongeveer mijn leeftijd die kinderen hebben of zwanger zijn. Het zou helemaal leuk zijn als je ook niet al te ver weg woont, maar dat hoeft niet perse. Ik vind het leuk om hier te kletsen maar ook via msn of mail of eventueel gezellig te krabbelen via hyves. Ik hoor het wel.. Liefs Melissa |
| 29/05/2008 @ 13:21 mandy25 ![]() | hallo, ik woon zelf in zoetermeer. en heb een dochter alyssa van 13 maanden. gefeliciteerd met allebei jullie zwangerschappen! wij zij nu ook bezig voor de 2e! ![]() liefs mandy |
| 02/06/2008 @ 13:47 barbara | leukkk ik ben inmiddels 21 en woon in bleiswijk ligt tussen r'dam en z'meer in :) |
| 02/06/2008 @ 14:09 moppie | Hai, ben ik te oud?? Hihi. Was 25 toen ik Jayden kreeg 5 maanden geleden en ben inmiddels 26 en bezig voor de 2e. Ik woon in Den Haag. Groetjes Linda |
| 03/06/2008 @ 00:46 melissa | haha nee je bent niet te oud.. wel leuk dat je zoontje jayden heet.. ik en mijn vriend hebben in de 9e maand al besloten dat als we een jongetje krijgen deze jayden zal heten ![]() vind het een super mooie naam. als jullie willen kun je me opzoeken op hyves als je dat hebt. ben wel benieuwd naar jullie verhalen. mijn naam is melissa vogel en ik woon in puttershoek |
| 03/06/2008 @ 20:24 moppie | Hai Melissa, Heb je toegevoegd op hyves. Kunnen we daar ook kletsen. Leuk dat jullie ook voor Jayden gaan. Mijn vriend heeft zijn naam bedacht. Volluit heet hij Jayden Mikhaël. Voor de volgende baby bedenk ik de naam ![]() Hoe voel je je? Geen kwaaltes of juist wel? Groetjes |
| 12/06/2008 @ 14:03 moppie | Dag Maaike, Het is hier een beetje stilgevallen Niemand reageert meer, behalve ik dan Leuk dat jullie voor de 2e gaan. Wij ook. Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden en we zijn nu in de 1e ronde voor de 2e. Groetjes |
| Gisteren @ 16:15 juliette | Hey! Ik ben Juliette, ben ook 21 en m´n zoontje is pas 1 geworden |
| Gisteren @ 16:16 juliette | Woon in Rotterdam trouwens:) |
[Reageer]

Jonge moeders.. Rotterdam e.o

Niemand reageert meer, behalve ik dan