[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/05/2008 @ 09:53 Ante | ziekenhuiskosten België Hey Bij mijn vorige zwangerschap had ik een hospitalisatieverzekering bij DKV via het werk van mijn vriend. Ons dochtertje is met een geplande ks geboren, en ik denk dat we toen niet meer dan 50 zelf hebben moeten betalen. Mijn vriend is ondertussen van werk verandert, waardoor ik ook die hospitalisatieverzekering kwijt ben. Ik heb me toen onmiddellijk bij de christelijke mutualiteit een hospitalisatieverzekering genomen. Binnen 2 maanden wordt ons zoontje geboren -via natuurlijke bevalling normaal gezien- in hetzelfde ziekenhuis. Nu is mijn vraag hoeveel ik deze keer zal moeten opleggen. Ik heb er namelijk wat schrik van, aangezien ik bij DKV een hele goede verzekering had waar ik zelf de luxekamer mocht kiezen zonder daarvoor zelf extra kosten te moeten betalen. Ik vrees alleen dat de hospiverzekering bij de cm veel beperkter is, waardoor ik zelf veel zal moeten opleggen. Zijn er nog mama's met een hospiverzekering bij de CM? Bedankt voor de reacties! Ante |
| 28/05/2008 @ 16:21 Ante | Bedankt voor deze 2 reacties al Zijn er nog mensen met hospiverzekering bij Christelijke Mutualiteit? zou graag wat meer vergelijken, bedankt alleszins!! Ante |
| 29/05/2008 @ 23:04 Nadine ![]() | CM plus plan geeft je een extra korting van een om en bij de 13 (ietsje minder) per dag |
| 12/06/2008 @ 10:24 ik | Ik heb een week op materniteit gelegen met premature weeen op 32w en bij de bevalling op 36w ben ik 7 dagen gebleven, waarvan mijn zoontje 6 dagen neonatologie. De kostprijs totaal was om en bij de 3000 euro. En ik heb daar welgeteld 17 euro van moeten betalen, en dat was omdat die 17 euro een mustella badpakketje was en dat vergoeden ze niet. Ik ben verzekerd bij dkv en betaal nu voor mijn man maandelijks 20 euro en mijn zoontje en ik betalen 3 maandelijks iets van een 100 euro voor ons tweetjes. Wel duur, maar het loont wel. |
| 12/06/2008 @ 10:37 my baby ![]() | ik heb mijn kamerkeuze vastgelegd en voor de grote kamer gekozen , toch maar ni de luxe genomen . maar is ook wel een grote kamer , hoef ik mij niet zo opgesloten te voelen. ![]() |
| 12/06/2008 @ 12:08 Sterreke ![]() | Ik, ben je via je werk of het werk van je man verzekerd? Want das echt wel heel weinig... |
| 12/06/2008 @ 12:26 G | ik heb een hospitalisatieverzkering bij ethias (medi-comfort) en moet ook enkel een franchise van 75 euro laten vallen. alle ziekenhuiskosten (ook luxekamer!) en medische kosten van 2 maanden voor tot 6 maanden na de bevallingen worden volledig terugbetaald. |
| 16/06/2008 @ 09:16 Sterreke ![]() | G, ben je via het werk of zo verzekerd of heb je zelf een hospitalisatieverzekering genomen? Zo ja, wat betaal jij als ik vragen mag? |
[Reageer]

ziekenhuiskosten België