< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wi is nog meer net gestopt met de pil en gaat voor de 2e?
Vandaag @ 12:30

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Dames

Ik ben een paar daagjes niet geweest,maar het gaat nu weer goed met me hoor, de teleurstelling is er nog wel, maar goed we gaan er weer met 200% weer voor, Ik heb veel steun aan mijn man en das erg fijn.
We weten dat we prachtige kinderen kunnen krijgen, het bewijs is ons prinsesje.
We wachten weer opnieuw op een wondertje.
Ik vind het super lief van iedereen dat iedereen zo blij voor me was en na die tijd gesteunt heeft.
Ook al ken ik jullie niet persoonlijk ik ben blij met jullie.

Marije onze tijd komt vast snel

en voor iedereen heel veel succes.

Liefs Dianne

Link naar deze reactie
Vandaag @ 14:39
annavk

Online Status Stuur bericht
zo daar ben ik dan ook nog eens een keer. we hebben vakantie, waardoor ik lekker de hele dag weg ben. Hier gaat het tot nu tot ma. zolang ik mijzelf een beetje in toom houd, gaat het met mijn bekken ook goed. Ik ben niet meer misselijk. al een paar weken niet. dat is heel erg raar. ik dank steeds dat er iets mis is, of dat het kindje niet meer leeft. het is een hele gewenning. de vorige zwngerschap ben ik namelijk tot het einde toe misselijk geweest. Over 1,5 weken weer controle bij de vk. dan zullen we weten of het hartje nog functioneerd. haha. het zou wel een opluchting zijn dat te horen. het is ook zo raar om het kindje nog niet te kunnen voelen. dat is een gevoel waar ik toch heel erg sterk naar verlang. wat een ongeduld!! Heel veel sterkte voor de meiden bij wie het allemaal wat minder rooskleurig gaat op dit moment. Ik denk aan jullie!!!
ga nu lekker mijn kereltje uit bed halen, en dan zo maar eens oven gaan fietsen naar de dierenweide. als het niet regent.

xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]