sokje een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met je neefje. Gaat alles goed met NOAH na zijn moeilijke start?
Stephanie....ook al oordopjes gekocht? Wel tof dat ze zo goed doen op school he.
Waar is de rest van ons forumteam??
Sannie alles nog goed met je? ff een up-date zou heel leuk zijn.
Wij zijn inmiddels terug van 1,5 week vakantie. Had voor een week besproken maar was goed weer dus nog maar weekje dr bij. Dat had ik beter niet kunnen doen ...toen kwam de regen en heel veel regen. Maar hoop eind van vakantie op nog een paar dagen zon en dan gaan we ff weer terug.
Inmiddels is beau sinds 27 juni 6 jaar. Leuke verjaardag gehad. Woensdag ervoor heeft hij zijn feestje gehad van schoolvriendjes . Zijn naar een overdekt en buitenspeeltuin geweest en dat beviel ieder zeer goed. feestje is zelfs een uur uitgelopen.Vrijdags had hij feestje hier voor mensen uit omgeving en dag erna zijn we op vakantie gegaan en daar op camping voor familie die daar dichtbij wonen gevierd. Beau had van mij paar kleine kado,s en een grote doos lego (politiebureau en vrachtauto enz) en een nieuwe fiets, VAn zijn broer heeft hij een grote skelter gehad. In vakantie mocht hij mee met zijn broer vissen en met een stoomtrein mee. Ook zijn we naar speelgoedmuseum geweest en dat was helemaal zijn ding.
Al met al een geslaagd feestje en weer veel te veel kado,s (heeft nog veel meer gehad maar teveel om te schrijven).
Verder heb ik hier verteld van mijn operatie..... heb inmiddels op aanraden van verpeging ziekenhuis en mijn huisarts een klacht ingedient en heb reactie gehad. De bewuste assistente is op matje geroepen.En de behandelende huisarts die ik had is volgens mijn huisarts nalatig geweest. Ook de bemiddelaar denkt dit. Om mijn gelijk te krijgen zou ik haar voor een soort van rechter kunnen slepen(via tuchtraad) maar dat zou minstens 3 jaar sress betekene en dat wil ik niet. Dus ga eerst met dr om tafel zitten kijken wat ze zegt.
Nou al weer bijna 3 weken vakantie om!!!Zijn alweer op de helft helaas. Van mij mag beau nog wel 10 weken vakantie.....lijkt me zalig ..maar ja.
NOu hoop dat de stilte hier ook komt van vakantie en dat jullie het leuk hebben. Zal ff foto,s van beau zijn verjaardag en vakantie zetten en van mijn beide kids als ze zijn vissen.