< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Yasminelle

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/06/2008 @ 10:30
ann

Ik denk erover om over te gaan naar de pil 'Yasminelle'.
Zijn er dames die hier al ervaring mee hebben.
Zowel goede als slechte ervaringen zijn welkom.

Alvast bedankt.
Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 18:32

yasminelle
Hallo,
Ik neem Yasminelle ondertussen al een 5 tal maanden. Mijn voortdurende hoofdpijn door mijn vorige pillen is verdwenen, maar ik heb wel wat meer last van menstruatiepijn. Ze is ook zeer duur, ik betaal 33 euro voor 3 maanden en er is enkel een tussenkomst van 25 euro per jaar van het ziekenfonds (28 jaar). Maar voor de rest een aanrader als je veel nevenwerkingen had van andere pillen.
Groetjes
natalie
Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 21:12
ann

Nog ervaringen ??
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:54
Ine

ik gebruik yasminelle sinds september vorig jaar en ben er supertevreden van. Bij mijn vorige pillen had ik steeds last van tussentijdse bloedingen hetgeen ik nu niet meer heb.
In tegenstelling tot de vorige reactie, heb ik juist minder menstruatiepijn, moet geen pijnstiller meer nemen.
Het enige nadeel is misschien de prijs. Maar ja, wat kost er tegenwoordig niet veel?
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:57
baby

Hoi Ann,

Ik neem ook Yasminelle, en ben er ook heel tevreden van. Natuurlijk, de kwaliteit betaal je, maar het is de nieuwste pil op de markt. Mijn apotheker zei: beter kan je niet hebben! Ik heb minder last van de neveneffecten die ik had bij andere pillen die ik heb genomen. Had eerst microgynon. Daar was ik zooo verschrikkelijk gevoelig van, heel wisselvallig, draaierig,.. Dan overgestapt op celeste. Daar had ik een uitgedroogde vagina van. En dan nu Yasminelle, al een jaartje bijna. HIer nog geen klachten van. Mijn maandstondenbloed is ook zuiverder. Het is niet zo donkerrood, maar het ziet er natuurlijker uit.
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:10
ikke

Hoi ik neem ze nu al een goed half jaar.
daarvoor had ik enorme dikke buiken door mijn menstruatie
en enorme pijnen. nu is dat enorm verbetert. heb er soms last van maar niet meer zo erg of ervoor.
wat ik wel 1 nadeeltje vind is: ik had ze 2 dagen vergeten ( met een tussenpose van 3 dagen). dus niet na elkaar en toen had ik wel een tussendoorbloeding ( wat ik niet echt leuk vond...)
voor de rest enkel maar lof.

groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]