Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/11/2008 @ 12:13 Steffie | De controle nadert... Pff, ik mocht normaal vandaag gaan en ik heb echt spijt dat ik nog een week moet wachten. Ik heb sinds een week af en toe een menstruatiegevoel gedurende een paar keer per dag. Het duurt vaak niet zo heel lang hoor. Ik maak me toch wat zorgen maar ik wil die dokter niet alle keren lastig vallen... Laatste werkdag vandaag. De enige die ik niet meer gezien heb is mijn baas en dat vind ik toch wel erg... Zelf ga ik niet even zijn kantoor in lopen maar ik vond dat wel het minste dat hij kon doen. Ik heb me verdorie 2 jaar lang ingezet en mijn best gedaan, een extra cursus gevolgd... Nee, daar ben ik erg in teleurgesteld... Ik heb al redelijk wat aanbiedingen gehad van uitzendkantoren ed, maar als ze horen dat ik zwanger ben is het van `oei, ik denk niet dat we je veel verder kunnen helpen voorlopig`. Dus ja, dan maar thuis zitten en van de zwangerschap genieten he. Laat maar alles in orde zijn met onze . ![]() |
| 19/11/2008 @ 13:15 linda ![]() | hey KK wat zie ik nou?? Je bent gewoon zwanger!! Van harte gefeliciteerd !! wanneer heb je getest?? |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Help Kwaaltjes na eisprong????
.

!! wanneer heb je getest??