Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/09/2008 @ 21:42 Ylse | Hoi, Ik heb beide dagen na mijn idee niet veel bloedverlies gehad. Op mijn maandverband had ik niet super veel. Tijdens het afvegen daarin tegen was het wel wat meer. Ik heb verder ook geen krampen o.i.d. gehad. Heb je al een afspraak met de verloskundige gemaakt? Sterkte |
| 05/09/2008 @ 18:13 Ylse | Ik hoop voor jou dat het idd goed zit. Heb je er dagelijks last van bij het afvegen? Succes aankomende donderdag we horen het graag. Wij gaan er weer voor! Als ik reken vanaf de laatste dag bloedverlies dan ben ik komende dagen weer vruchtbaar. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn cyclus na de miskraam ontregeld is. Maar niet geschoten is altijd mis. We wachten rustig af wat er komen gaat. Duimen jullie mee?? |
| 06/09/2008 @ 14:21 Ylse | En kiddo zijn de rode al doorgekomen. Ik hoop voor jou dat je snel voor een 2e wondertje mag gaan. Wij gaan komende dagen weer volop oefenen ... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Aftellen tot september 2008

Soms vraag je je wel af hoe het ze het in hele grote gezinnen gedaan krijgen om zwanger te geraken
Verwacht de
elk moment. Hopelijk snel (voor één keertje toch).

Vraagje hé... je hoeft er niet op te reageren.. Maar hoeveel bloedverlies had je? Alleen met afvegen of had jij je onderbroek goed vol??
...