< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot september 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Aftellen tot september 2008
04/09/2008 @ 21:07
Kiddo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo jullie!

Danique, hopelijk; kreeg je je eisprong een dagje te vroeg of te laat waardoor het toch prijs is. Afwachten maar.

Met die kleintjes in de buurt idd niet altijd makkelijk om de gelegenheid te vinden om te klussen Soms vraag je je wel af hoe het ze het in hele grote gezinnen gedaan krijgen om zwanger te geraken

Ylse, hoe voel je je? Beetje bekomen? Ivm eisprong wanneer bmh nog niet open is: geen idee! Zover reikt mijn bio niet.

Hier alles ok, veel geklus de laatste dagen... oefenen voor binnenkort hè Verwacht de elk moment. Hopelijk snel (voor één keertje toch).

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:29
Trynke

Ylse: meid dat meen je niet!! Wat erg!! Sterkte! Vraagje hé... je hoeft er niet op te reageren.. Maar hoeveel bloedverlies had je? Alleen met afvegen of had jij je onderbroek goed vol??

Had van maandag tot vanmorgen ook bloedverlies! Alleen dan met afvegen en verders niet..

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 21:42
Ylse

Online Status
Hoi,

Ik heb beide dagen na mijn idee niet veel bloedverlies gehad. Op mijn maandverband had ik niet super veel. Tijdens het afvegen daarin tegen was het wel wat meer. Ik heb verder ook geen krampen o.i.d. gehad. Heb je al een afspraak met de verloskundige gemaakt?

Sterkte

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 11:29
Trynke

Hoi Ylse,

Ja heb al 'n afspraak gemaakt met de vk! Aankomende donderdag moet ik heen! Hoop echt dat alles goed zit daar binnen! Hoop dat 't niks is m'n "bloedverlies"! Bloedverlies zo wil ik 't niet eens noemen! Ik zie niks in m'n slipje en met afvegen af en toe wat! Heel heel miniscul!

Groetjes..

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 18:13
Ylse

Online Status
Ik hoop voor jou dat het idd goed zit. Heb je er dagelijks last van bij het afvegen? Succes aankomende donderdag we horen het graag.

Wij gaan er weer voor! Als ik reken vanaf de laatste dag bloedverlies dan ben ik komende dagen weer vruchtbaar. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mijn cyclus na de miskraam ontregeld is. Maar niet geschoten is altijd mis. We wachten rustig af wat er komen gaat. Duimen jullie mee??

[Laatst gewijzigd door Ylse - 05/09/2008 @ 18:52] - Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 20:44
Kiddo

Ylse, wij duimen zeker mee! En dat woord 'miskraam', dat klinkt zo eng. Ik ben zo blij dat ik dat nooit heb meegemaakt en heb zo een schrik dat ooit te zullen meemaken. Ik kijk altijd zo op naar vrouwen die dat 'overleven'. Alle vrouwens geraken daar uiteindelijk wel over en daar heb ik echt bewondering voor.

Trynke, ik duim ook voor je donderdag.

Ik had de vroeger verwacht omdat ik laatste 2 strips van de pil doornam (om er in frankrijk ni mee te zitten) en nu blijkt da er nog niks is. Als ze komen gelijk als anders, dan is t voor morgenvoormiddag rond de klok van 10u... pfff!

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 14:21
Ylse

Online Status
En kiddo zijn de rode al doorgekomen. Ik hoop voor jou dat je snel voor een 2e wondertje mag gaan. Wij gaan komende dagen weer volop oefenen ...

[Laatst gewijzigd door Ylse - 06/09/2008 @ 15:58] - Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 16:06
Kiddo

Het rode leger is zopas toegekomen! En voor één keertje ben ik hier enorm blij om!

Ik denk da Rune ne pot energie opgedronken heeft, hij is onvermoeibaar vandaag! Terwijl mama en papa er liever een luilekkerdagje van hadden gemaakt...

Morgen meedoen aan de gordel

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 16:55

Heee!!

Trynke: Spannend zeg.. hoop dat alles goed is!! we duimen!!
Ylse hoe gaat het nu met je?!
En Kiddo.. nog een paar daagjes en dan kun je gaan klussen!! Spannend!
Wij moeten nog 1.5 week wachten.. en dan zien we of we prijs hebben.. wat ik al zei, ik denk dat we te weinig geklust hebben.. maar je weet het niet he.. Heb wel af en toe wat rare 'krampjes' niet echt krampen maar een zeurderg gevoel! snappen jullie het? haha

Vandaag een winterjas voor Rowan gekocht! we waren al laat zei de mevr. in de winkel!! Gelukkig nog een leuke kunnen vinden!

Waar kopen jullie de kleertjes voor jullie kids?

Liefs Danique

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 18:36
Kiddo

Haai!

Hier hilarisch: papa is aan t koken, worteltjes gesneden. Hij gaf een stukje aan Rune om op te eten, maar meneer legt liever dat schijfje wortel bovenop zijn hoofdje om er zo mee rond te stappen!

Mijn vruchtbare periode zal wellicht later zijn dan gedacht. Veel klussen hè

Wij hebben ook nog geen winterjas voor Rune. Gaan daar ook nog even mee wachten.

Zijn kleren, da hangt ervan af. C&A, Zeeman of H&M. Maar ik krijg ook regelmatig wat kleren van een vriendin wiens kindje een jaar ouder is en ik maak ook zelf graag eens wat voor Rune.

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 21:31
fien

hallo,

Ben er ook nog een geraakt. De eerst schoolweek- werkweek zit er ook weer op.
Hier beginnen we alvast te oefenen. Zie dat mijn cyclus nu korter is de de vorige dan is het bijna de moment. Maar volgens de t° nog niet.
Beter een keer te veel klussen dan weer een maand te moeten wachten. De maanden gaan dan zo traag vooruit!

Heb ook al stan zijn winterjas gekocht. In de winkel zeiden ze ook dat de mensen er steeds vroeger om komen! Niet te doen hé!

Veel succes allemaal!
Veel klus plezier voor de klussers!

tata

Link naar deze reactie
Gisteren @ 21:42

Wij hebben dus ook denk niet op de goeie dagen geklust.. maar heb dus noog steeds zo'n vreemd gevoel in mn buik.. een soort van stijd gevoel..
Een soort harde buik maar dan anders.. en heb continue mn hand op mn buik.. ik zal het me wel allemaal inbeelden..

wat kan een wens toch groot zijn he..

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]