[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/06/2008 @ 19:56 anubias | Ik ben zwanger van een eerste kindje. Ik heb nauwelijks contact met mijn vader. Ik zie hem heel af en toe (2X/jaar ofzo), maar hij is zwaar alcoholieker, dus ik denk niet dat ons kindje hem vaak zal zien. Mijn moeder zie ik ook niet echt veel, maar ik hoop dat dat wel zal meerderen als het kindje er is. Tenminste, als haar vriend daar mee akkoord is en ik heb eigenlijk geen idee hoe die gaat reageren. Mijn vriend heeft geen contact meer met geen van beide ouders, dus langs zijn kant zullen er al zeker geen grootouders zijn. Zou dit een gemis zijn voor een kindje? |
| 02/06/2008 @ 19:55 kelly | ik zou toch ook gaan voor meter en peter dan, zodat je kindje niet uit de toon valt als er op school nieuwjaarsbrieven worden geschreven. of als het bv grootouderdag is, dat er toch iemand zich wilt vrijhouden. denk op zulke momenten gaat je kindje wel beseffen dat het geen oma of opa heeft en denk wel dat het een gemis is. maar denk dat een lieve meter en toffe peter veel goed doet. |
| 28/06/2008 @ 11:05 Sarah ![]() ![]() | Een kind heeft GOEDE, VERANTWOORDELIJKE grootouders nodig. Al diegene die daaruit vallen, hebben ze echt niet nodig, hoor. Da's gewoon een last dat je dan meegeeft, denk ik. |
| 02/07/2008 @ 08:22 kelleke ![]() | hey mijn zoontje die heeft zelf ook "vervanggrootouders" gezocht... dat zijn de ouders en de grootouders van een om waar hij soms bijgaat.ik laat hem maar doen. |
[Reageer]

Heeft een kind grootouders nodig?