< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » even mijn frustratie kwijt.

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
even mijn frustratie kwijt.
02/06/2008 @ 11:34
grietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

mag ik even mijn frustraties kwijt schrijven.

Zoals je aan mijn banner ziet zit aan dag 40 van mijn cyclus. Zot kom ik. Krijg maar geen . Vorige cyclus na de bevalling van Arthur had ik er eentje van 35 en een pijnlijke eiprong. Stipt de 14 dagen na die eisprong mijn regels. Nu weet ik dat ik mijn eisprong moet gehad hebben rond dag 20-21. Ik had een echo bij mijn gyncio en die vertelde dat ik mijn eisprong gehad heb. Had ook ovulatiebloeding gehad. Nu toen een week later terug roze bloedverlies dus dacht ik innestelingsbloeding maar nee. Uit een bloedafname blijkt ik niet zwanger te zijn.

Nu ik ben al heel mijn leven onregelmatig en ben het zo beu. Uiteindelijk ben ik "snel" zwanger geraakt na de pil in 2005 (6maanden, 4cyclussen) van Victor en na Bv te geven 3 maand. Was ik 1 jaar na de bevalling zwanger van Arthur.

ik was zo blij dat ik zwanger was van Arthur dat ik gezegd had toen dat ik geen kinderen meer wou. Ik was al het gedoe van zwanger worden echt beu.En nu sta ik hier hier weer. Arthur verloren en opnieuw van nul beginnen. Maanden wachten. Toen ik al 3 weken na de bevalling van Arthur al een pijnlijke eisprong had was ik zo dolgelukkig omdat ik dacht dit keer gaat het snel lukken. Maar dit blijk niet zo.

Ik wil zo graag nog een kindje. Maar heb meer en meer het gevoel dat dit het is.

Vandaag een mail gestuurd naar mijn gyncio omdat ik niet weet hoe en wat. Ik heb ergens het gevoel dat mijn gynico geen tijd voor me heeft omdat hij het zo druk heeft. Ik kan hem niet zomaar bellen en dingen vragen of langsgaan. Hij is de enige persoon die ik vertrouw en heb al veel meegemaakt met hem. (beginstadium van baarmoederhalskanker, slechte cellen door het gekende virus, mijn eerste zwangerschap en riscio op vroeggeboorte)

Wat kan je doen om eens regelmatig te worden na al die jaren? Of gewoon je regels krijgen.

liefs

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 18:15
@nneke

Online Status Stuur bericht
Dat is er echt teveel aan hé. Ik denk wel dat er mediactie bestaat om je cyclus te regelen.
Ikzelf heb net een cycus van 36 dagen achter de rug. Al mag ik technisch gezien niet zwanger worden doordat het nog geen 6 maanden achter de keizersnede is begin je dan toch te hopen.
Dikke knuffel en veel moed gewenst!

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:31
ENGELMAMA

hallo grietje

ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.

ik heb net ook een cyclus van 42dagen achter de rug.
ik heb ook rond de 32ste dag een bloedtest laten doen omdat ik duidelijkheid wou (rond 29dag positieve ovutest?? en dat kon 2dingen zijn zwanger of late eisprong)

het was negatief dus wist ik dat ik binnen de 14dagen de kon verwachten. en ja hoor daar waren ze 12dagen te laat.

deze cyclus wordt ik opgevolgd door de gyné en indien ik op 9juni (15dag van cyclus nog geen goed rijp eitje heb krijg ik medicatie.

deze cyclus laat ik alles over aan hem, ik test zelfs niet meer met ovutestjes want die gaven me teveelstress.

en stress is een grote boosdoener om zwanger te worden.

allé, kom op meid, we mogen de moed niet verliezen onze dag komt zeker.

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 20:51
grietje

Hallo,

bedankt voor jullie lieve woorden. ik merk dat ik uur na uur lastiger en lastiger begin te lopen. Nog geen mail teruggekregen van mijn gynico. Ik hoop zo dat hij me iets wil geven om ze op te wekken als ze wegblijven.

@nneke, ik zie dat je bijna bent aan de 6 maanden wachttijd. Ik hoop dat als je er voor gaat snel zwanger mag worden. Wat je de vorige keer ook snel zwanger?

Engelmama, blij dat je terug bent en dat je die gekregen hebt. Leuk voor jou dat je nu opgevolgd wordt door je gynico. Hopelijk lukt het deze maand. Ik kan dat geloven dat je nu minder stress hebt omdat je dokters jouw opvolgen en helpen.

Vandaag was ik bij Arthur op het kerkhof en de politie was op zoek naar een 10 jarig meisje dat vermist was. Ik hoop zo dat ze haar gevonden hebben. Zo'n onweer dat het daarnet was en het moet verschrikkelijk zijn voor die ouders.

liefs

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 22:28
@nneke

Online Status Stuur bericht
Kop op hé meiden (al is dat soms zo moeilijk).
De gyn heeft me dus aangeraden om 6 maanden te wachten na de keizersnede. We houden ons daaraan omdat we complicaties willen vermijden. We zijn al genoeg in de uitzonderingsposities gevallen. Bij ons zoontje was ik na 3 maanden zwanger. Hoop dat het dan ook vlot zal gaan. Want dat wachten en die onzekerheid worden anders nog een zware dobber.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 08:59
grietje

Hallo,

nog steeds geen en ik mis vandaag Arthur zo verschikkelijk. Moet straks avonddienst gaan doen en zie het niet zitten. Ik voel me zo vastzitten. Op mijn weblog kan ik deze dingen niet meer schrijven want kreeg vorige week een mail van een vriendin hoe gelukkig ik toch wel niet moet zijn dat ik mijn vriend, Victor en Arthur heb want zij heeft niets. En gelukkig ben ik maar ik mis mijn ventje meer en meer omdat ik vast zit. Waar blijven die verdomde !!! Ik kan totaal geen weg meer met mezelf. Ik zou zo graag nieuwe kansen krijgen voor een nieuw leven in ons gezin. Ik verlang zo naar dat broertje of zusje voor Victor. Elke dag is voor mij een weggegooide dag aan het worden en tussen mijn kindjes komt er meer leeftijd te zitten.

pfffff waren we al een paar maanden verder.

Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 11:13
grietje

Hallo

even naar poli gebeld. Gyncio is op reis naar Kenia tot volgende week en de vroedvrouw die ik daar ken is ook 2 weken in verlof. Dus zal niet direct door hen geholpen worden.

Ben daarnet naar de apotheek wel om teunisbloemolie capsules geweest, die zouden mijn cyclus regelmatig moeten maken. Of het lukt of niet, ik zal erin geloven dat die pillen werken als is het maar psychisch.

Daarnet ook eens goed uitgehuild en nu gaan we er met volle moed door gaan.

[Laatst gewijzigd door grietje - 03/06/2008 @ 11:14] - Link naar deze reactie
03/06/2008 @ 12:24
Viviane

Online Status
Hey Grietje,

Veel sterkte meid!!!! En positief blijven denken he.!!!!!
Ook al weet ik maar al te goed dat dat niet altijd zo vanzelfsprekend is....
Ik duim alvast voor je!!!

Viviane

Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 10:07
grietje

Hallo,

nog steeds geen duivels te zien. Ik begin te denken dat die kleine bloeding mijn regels moeten geweest zijn. Maar dat wil zeggen dat ik dan nu in mijn vruchtbare periode zou komen. Ik ga afwachten of ik een pijnlijke eisprong krijg of niet. Dan weten we het direct he!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]