[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/06/2008 @ 16:01 Anneke | Dag Daan, Wij hebben voor ons dochter een babyborrel. we gaan dit keer dit opnieuw doen en hopelijk met resultaat want vorige keer hebben wij toch nog de meeste mensen over de vloer gehad thuis - nu met de feestdagen, hoop ik dat iedereen het wat drukker heeft en zich aan onze dag van de babyborrel zal houden - natuurlijk de naaste familie en zo mag komen, maar inderdaad, verre familie, collega's, kennissen, buren,... Bij ons is het de traditie dat dit een soort broodjes/dessertenbuffet met koffie is en frisdrank - taart, gebak, chocomousse,... Ik had ook een grote taart gemaakt met haar naam op en zo. Ik had alles zelf gemaakt (wel wat hulp van de mama's) en voor de kindjes was er een speelhoek met papier om te tekenen, wat spelletjes enzovoort. Dit had plaats bij ons in het dorp in een parochiezaaltje en ik had bij de geboortekaartjes al de uitnodiging hiervoor bijgeduwd. Ik had ook een gastenboek gelegd met foto's van Elise haar eerste momenten zoals bv. eerste badje, .. en dan mocht iedereen 's avonds hierin een wens voor haar schrijven - was echt heel mooi en is voor haar een blijvende herinnering voor later. Heel veel succes ermee! |
| 02/06/2008 @ 16:23 Anneke | We zullen de komende maanden idd nog veel tips kunnen uitwisselen als je vragen hebt, shoot!![]() |
| 02/06/2008 @ 16:42 Daan ![]() | Thanx ben echt blij met dit forum!!!!!!! |
| 28/08/2008 @ 13:41 yess ![]() | hey nancy in je familie zitten daar ook grotere kids van een jaar of 12, 13 ,14?? die zouden leuke spelletjes kunnen bedenken voor de rest! |
| 29/08/2008 @ 09:52 Anneke | Hallo allemaal, Wij geven net als bij ons dochter dit keer ook weer een babyborrel. Wij gaan voor de kindjes het volgende voorzien (we hebben een parochiezaal voor de borrel): - een tafeltje met kleurplaten en kleurtjes - een draagbare TV met DVD-speler die we hebben, nemen we mee en dan zetten we een leuke disneyfilm op - voor de grotere: we dachten aan een kegelspel (wedden dat de papa's vrolijk meedoen) :-); een sjoelbak, wat gezelschapsspellen ... - en een klein springkasteel voor de allerkleinsten (zo een wat je binnen kan opzetten) veel succes allemaal ermee! |
| 01/09/2008 @ 16:40 Anneke | Voor de kindjes op school is het misschien best dat je eerst even aftoetst op school wat kan of niet kan. Mijn dochter gaat in november naar school en op die school willen ze liever geen snoep (ze willen dit schooljaar snoepvrij starten). Elk klasje heeft wel een boekenlijstje in een plaatselijke boekenwinkel en zij stimuleren ouders dan ook om daar een boekje bv. te kopen. Misschien eentje rond broer of zus worden...? Toch wil ik ook graag dat mijn dochter als grote zus iets kan afgeven dus had ik gedacht aan een leuk kleurboek met setje kleurtjes voor iedereen of zoiets. Maar ideeën zijn welkom! Anneke |
[Reageer]

Kraamborrel

ben echt blij met dit forum!!!!!!!