[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/06/2008 @ 08:46 Lies | Hey, Zoals de titelal zegt, wie kan me helpen bi d ekeuze van onze nieuwe wagen. Wij verwachtenbinnekort ons derde kindjeen willen graageenauto waar de 3 autostoeltjes vlot in kunnen. Ik vond hier al eentopic over 7-zitters, maar ik weet niet af dat nodig is. Bestaan er geen andere auto's waar je vlot 3 kinderstoelen an inplaatsen en die dannog voldoende kofferruimte heeft om de bggy en dergelijke mee te nemen? En daarbovenop zijn we ook nogal groen ingesteld, dus liefst een auto die niet te veel verbruikt. Wie kan me helpen. Ik kijk in alle geval uit naar jullie reacties. Lies |
06/06/2008 @ 10:22 ![]() | Hallo Lies, Ik heb ook vele malen mijn hoofd hierover gebroken. Ik weet natuurlijk niet welke leeftijd jouw oudste twee kindjes hebben maar bij ons moesten ze alle drie nog in een echte stoel. Als je slim zoekt kan je met een gewone auto ook uit de voeten. Wij hebben twee auto's en in de ene hebben we twee stoeltjes achterin en een op de voorbank, maar in de andere auto (gewone opel vectra sedan!) hebben we drie stoeltjes achterin voor als we met z'n 5-en weg willen. Het belangrijkste is namelijk een VLAKKE achterbank, dan passen er nét 3 stoeltjes op. De eerste maanden hadden wij twee stoeltjes type 1 (9-18 kg) + maxi Cosi naast elkaar. En nu twee stoeltjes type 2 (9 - 36 kg) + 1 type 1 stoeltje en het pas op de milimeter nauwkeurig. We hebben we heel lang moeten zoeken naar stoeltjes nr. 2 met een 5 puntsgordel want er is geen ruimte om met je hand tussen de stoeltjes te komen om de gordels vast te maken. Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij babywalz en het zijn echt fijne stoeltjes en bovendien betaalbaar! http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?Act=97554& In ieder geval veel succes en fijne zwangerschap verder! |
| 06/06/2008 @ 13:35 Irma79 ![]() | Ben benieuwd naar de reacties!! Ben zelf namelijk ook op zoek naar de ideale auto en heb voorkeur voor 6/7 persoons.. |
| 06/06/2008 @ 17:11 opel | Onze drie kleuters zitten in een autostoel, alledrie naast eklaar op de achterbank van een Opel Astra. En wat een ruime koffer !!!! |
| 09/06/2008 @ 09:56 Lies | Wij denken momenteel aan een peugeot 308 (nieuwmodel met verplaatsbare zetels) of aan een grand c4 picasso (7zit). Mijn voorkeur gaat naar deze laatste, iemand ervaring? |
| 11/06/2008 @ 15:35 Sofie ![]() | Hoi allemaal wij hebben onlangs een toyota avensis verso tweedehands gekocht, wat een luxe! Nu alleen papa nog overtuigd krijgen voor een derde kindje ... ![]() Sofie |
| 12/06/2008 @ 15:06 opel | Leen, het is inderdaad een break eerst twee stoeltjes en de maxicosi , nu drie stoeltjes |
| 20/06/2008 @ 12:43 claudia | Hoi ik heb 3 kids eentje van 10 andere van 8 en eentje van 2en half die zit nog in een autostoel. Wij hebben een opel aguila en ze passen goed met zijn 3en achterin . de auto is hoog dus vandaar dat de benen goed nara beneden kunnen heb lange kids namelijk.Dus hoeft geen grote auto te zijn. Wij hebben nu een buggy die je klein kan opvouwen en past goed achterin zelfs met bodschapjes. grt claudia |
| 26/08/2008 @ 09:38 Ellie | Hier een volkswagen caravelle minibus. We kunnen er met 8 in incl bestuurder. Wij gaan voor 4 kindjes en zo kunnen we toch nog steeds iemand anders meenemen. We rijden nu sinds een halfjaar met deze wagen en hij rijdt werkelijk zaaalig. Je kan er gewoon in rechtstaan om je kindjes vast te gespen. Vooraan en tussen de voorste zetels een zee van ruimte. Onder de zetels kan je ook nog vanalles kwijt. De caravelle is eigenlijk de aangeklede versie van de transporter. |
| 26/08/2008 @ 19:20 wendyke | ik rijd met een chrysler voyager en die banken zijn ook ideaal om autostoelen op te plaatsen maar wij moeten spijtig genoeg een grotere wagen aanschaffen want ik heb achteraan maar 5 zitplaatsen en met 6 kindjes gaat dat moeilijk natuurlijk ![]() |
[Reageer]

3 kindjes welke auto