Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| Gisteren @ 20:20 | Hey Kelly Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik vind het echt super erg dat jullie dit moesten meemaken. Ik laat alvast een kaarsje branden voor jullie ![]() Dikke knuffel ![]() Kelly |
| Vandaag @ 11:02 Gientje ![]() | Lieve Kelly, Heel veel sterkte met het dragen van dit grote verlies.... Groetjes Gientje |
| Vandaag @ 11:03 Gientje ![]() | Daantje, ik zie dat wij precies gelijk op lopen! Wat leuk! Voel jij je kleintje al bewegen? |
| Vandaag @ 11:10 Ang1982 | Hey Kelly, Gecondoleerd met het verlies van jullie kleine meid. Meer woorden zijn er gewoon niet voor. groetjes Angela |
| Vandaag @ 11:14 Lonneloes ![]() | Hé Kelly, Ook mijn oprechte deelneming...Het moet echt heel moeiijk zijn voor jullie...Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar en bij vrienden en familie Groetjes |
Vandaag @ 12:43![]() | Kelly, Eline is echt een hele mooie naam voor jullie meisje. Wij wensen jullie veel sterkte toe en zullen een kaarsje branden voor Eline. ![]() |
| Vandaag @ 13:01 lucy ![]() | kelly, veel sterkte! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

kindje voor Februari 2009

Mooi dat je al kon zien dat ze echt op haar papa lijkt! Ik denk aan je en echt, wil zo graag dat je dit nooit meer mee hoeft te maken! Je hebt de juiste beslissing genomen en dat weet je natuurlijk ook wel, alleen heel erg kl*te dat jullie voor die beslissing hebben moeten komen te staan...