< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » Gewicht en lengte van onze kindjes

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
Gewicht en lengte van onze kindjes
21/08/2008 @ 16:12
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Lie,
Leuk te lezen dat er nog zo'n giga-babietjes zijn! Gisteren ben ik nog eens gaan laten wegen en meten. Ruben is op 23 weken 70 cm en 9,550 kg! Lekker veel baby om te knuffelen
Groetjes!
Leen

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:17
nien

mag ik eens vragen waarom jullie 'moeten' overschakelen naar 4 voedingen?? BV is toch op vraag? 4 lijkt me echt wel weinig als ik de raadgevingen lees van lactatiedeskundigen en zo...
(jeetje ik geef soms nog dubbel zo veel en hier zegt K&G niks van!)

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 08:34
BDY

Online Status Bekijk profiel
Nien,
Ik denk dat K&G het zelf soms niet goed weet... Ik heb vriendinnen met kindjes van dezelfde leeftijd en allemaal in andere gemeenten gaan ze naar K&G. De ene krijgt dit als advies, de andere krijgt dan weer een heel ander verhaal te horen!
Dus ik zou misschien een beetje luisteren, maar vooral je gevoel volgen! En inderdaad, als je kindje honger heeft, dan moet je het eten geven. Of het tijd is of niet, maakt niet uit...
Ons Yutta zit nu wel op 4 voedingen, maar mocht zij meer nodig hebben, zou ze van mij ook meer krijgen!
Groetjes,
BDY

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:44
Lie

Maxim Is op 23 weken 10kg en 71cm lang. Inderdaad Veel baby om te knuffelen Leen;) Is zowat als Ruben. Is inderdaad leuk te lezen dat er nog zo grote kindjes zijn. Dacht echt dat ik de reus ven Vlaanderen had
Nien, ik geef wel geen borstvoeding maar zou haar toch gewoon blijven voeden zoals zij het aangeeft. Grote kindjes hebben nu éénmaal meer voeding nodig dan kleine kindjes van dezelfde leeftijd.
Maxim eet nu al 300gr groentepap en 200 gr fruitpap en in totaal 600ml melk per dag. Is hier volgens K&G ook geen probleem hoor.

Groetjes x
Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 14:50
sara

hoi
onze meid word bijna zes maanden ze weegt nu 6.250g en is 63cm.
ik geef ook nog steeds bv maar soms toch wat zwaar zeker met het werk en zo maar ik kan nog niet zeggen ik stop er mee.
Het is zo een zalig moment hè.
grtjs sara

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 19:02
BDY

Hoi,
Vandaag met ons Yutta naar de kinderarts geweest en ze woog 7.450kg en meet 69.5 cm, dus ook een grote hier!!
Groetjes,
BDY

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 16:23
nien

Jeetje wat groeit onze meid als kool!!!
nu al 9,9kg en 70 cm

heb net gebeld met K&G, en ik moest me geen zorgen maken. ze had een hele mooie curve, alleen niet helemaal zoals de meeste kindjes van haar leeftijd. tja, iedereen zegt ook dat ze ouder lijkt dan ze is...

maar ze is dus blijkbaar niet de zwaarste van de hoop he Lie? krijg jij er vaak reacties op?

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 22:23
elise

't ja, ik vind Charlotte ook groot, 67 cm op 5 maanden en 7 dagen.

Ze is in ieder groter dan haar broer toen hij die leeftijd had, nl. 3 cm. Hij zit net onder het gemiddelde, zij zit er boven.

Ikzelf ben 1,71 cm. Mijn man is nogal klein, 1,70 cm.. dus onze zoon meer van de papa en ons dochtertje zal meer van mij hebben...

Groetjes,

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 13:45
Kaatje

Online Status Stuur bericht
Mijn dochter weegt 8,5 kg, en is 70 cm groot, ze is nog net een maartkindje, 30 maart. tis al even geleden dat ze nog gewogen en gemeten is, dus er zal al wel een klets bijzijn nu:-)

op 17 sept moet ik nog es naar K&G, dus dan meer juistheid

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:01
Lie

We krijgen inderdaad veel reacties.
Iedereen schat hem gewoon paar maanden ouder ondanks het feit dat zijn motorische ontwikkeling dat van een baby van 6 maanden is.
Vind dit niet zo erg hoor. Het is alleen zo dat van kinderen die ouder lijken meer vewacht wordt dan van de kleinere kindjes. Maar ik zal er wel voor zorgen dat hij thuis voldoende gepamperd wordt

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 16:45
Tine

Kobe is net 64 cm en weegt 7kg...
Das nog altijd een pak minder dan jullie kindjes he...
Maar hij geniet wel langer van zijn kleertjes...
Hij kan nog altijd in maatje 62 :-)

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 22:40
kitana

mijn zonntje was bij de laatste meting 63 cm en 6.310 kg

is ook een borstvoedingskindje.

hij volgt mooi zijn curve en dat is het voornaamste

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 00:03
Ilona

Jullie kindjes zijn gelukkig ook groot. Mijn zoon groeit ook zo hard. Hij is 11 weken en is (niet schrikken)

67 cm lang en weegt 8 kilo! (Ook een borstvoedingkindje)

Iedereen denkt dat hij veel ouders is. Helemaal omdat hij ook al heel goed kan zitten. Maar als je goed kijkt zie je wel dat hij jonger is. Oudere kindjes kijken veel wijzer!
Ik zou willen dat het wat minder snel ging... hij gaat sneller dan zijn moeder kan bijhouden... maar ja ik kan er niets tegen doen. Het is alleen wel lastig want hij word te groot voor de kinderwagenbak en hij mag nog niet in de buggy.

[Laatst gewijzigd door Ilona - 06/09/2008 @ 00:04] - Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:17
Tine

Kitana,
Ik ben toch blij dat niet alle kindjes zo'n reuzen zijn :-)
Ik ben eerlijk gezegd zoms wel jaloers op die grote kinderen.
Kobe groeit ook heel goed want hij is gewoon heel klein begonnen...
Maar nu wordt hij al bijna ingehaald door zijn neefje dat nog maar 6 weken oud is...
Als zie je dat verschil waarschijnlijk later toch niet meer he...

Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:23

seppe's gewicht en lengte
ik heb eigenlijk een vraagje
mijn zoon word op 08/09 11 maand
hij weegt op de kop 10 kilo en meet 74 cm
mijn vraag is nu weegt hij niet wat te weinig of te veel.
Grtjs Carrera
Link naar deze reactie
06/09/2008 @ 20:31
Tine

Ik heb eens op de curve in het boekje van K&G gekeken en jouw zoon zit heel goed hoor... Met de lengte iets onder de gemiddelde lijn en met zijn gewicht erboven...

Super dus!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]