Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/08/2008 @ 12:44 Lie | Maxim Is op 23 weken 10kg en 71cm lang. Inderdaad Veel baby om te knuffelen Leen;) Is zowat als Ruben. Is inderdaad leuk te lezen dat er nog zo grote kindjes zijn. Dacht echt dat ik de reus ven Vlaanderen had ![]() Nien, ik geef wel geen borstvoeding maar zou haar toch gewoon blijven voeden zoals zij het aangeeft. Grote kindjes hebben nu éénmaal meer voeding nodig dan kleine kindjes van dezelfde leeftijd. Maxim eet nu al 300gr groentepap en 200 gr fruitpap en in totaal 600ml melk per dag. Is hier volgens K&G ook geen probleem hoor. Groetjes x |
| 03/09/2008 @ 19:02 BDY ![]() | Hoi, Vandaag met ons Yutta naar de kinderarts geweest en ze woog 7.450kg en meet 69.5 cm, dus ook een grote hier!! Groetjes, BDY |
| 05/09/2008 @ 16:45 Tine ![]() | Kobe is net 64 cm en weegt 7kg... Das nog altijd een pak minder dan jullie kindjes he... Maar hij geniet wel langer van zijn kleertjes... Hij kan nog altijd in maatje 62 :-) |
| 05/09/2008 @ 22:40 kitana ![]() | mijn zonntje was bij de laatste meting 63 cm en 6.310 kg is ook een borstvoedingskindje. hij volgt mooi zijn curve en dat is het voornaamste |
| 06/09/2008 @ 20:23 | seppe's gewicht en lengte ik heb eigenlijk een vraagje mijn zoon word op 08/09 11 maand hij weegt op de kop 10 kilo en meet 74 cm mijn vraag is nu weegt hij niet wat te weinig of te veel. Grtjs Carrera ![]() |
| 06/09/2008 @ 20:31 Tine ![]() | Ik heb eens op de curve in het boekje van K&G gekeken en jouw zoon zit heel goed hoor... Met de lengte iets onder de gemiddelde lijn en met zijn gewicht erboven... Super dus! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Gewicht en lengte van onze kindjes