< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's uitzet » superkopen/miskopen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's uitzet
superkopen/miskopen
18/06/2008 @ 18:12
Marijke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik weet nog iets leuks/handigs: de bijtringetjes van Tommee Tippee!
Vince vond ze superleuk!
Eerst de rode en de groene en iets later een witte met blauw met rammelende bolletjes in.

Ook de lepeltjes van Tommee Tippee zijn heel goed, voor als je op termijn met groentenpapjes begint (ze verkleuren als het eten te warm is).

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:53

Hoi

Aanrader

zo'n badje op een voet en extra emmer om water weg te gieten.
Eetstoel van pericles
heeeeeel veel kleurrijk speelgoed...

Miskoop

tricot slen, onhandig en zit niet goed

grtjs

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 13:09
reb

leuke reacties!
Dacht zelf ook nog aan iets:
een looprekje van v-Tech! mijn dochter amuseert er zich al mee vanaf ze 6maand is, en nu nog steeds!!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 19:00
nien

Eigenlijk wel grappig dat wat bij de een een superkoop was, bij de ander een miskoop! mijn tricot slen was laatst 2 dagen in de was, heb hem echt gemist! en met een babybjorn kun je me écht geen plezier doen...

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:54
Jacinta

Mijn miskopen:
- Luiertas (nauwelijks gebruikt, onhandig)
- Dekentjes en lakentjes voor wiegje en bedje (de baby woelde teveel, we zijn overgegaan op slaapzakjes)
- Badjasjes (we drogen de baby af met hydrofiele doeken en daarna trekken we gelijk haar kleertjes aan)
- Babyboek om zelf foto's in te plakken (ik heb de foto's in een digitaal fotoboek laten afdrukken; gelijk ook exemplaren voor opa's en oma's.)
- Alle bad- en verzorgingsspullen van Zwitsal (mijn dochtertje was er allergisch voor)
- Zoogcompressen (niet nodig gehad)
- Babykammetje en schaartje (haarborsteltje was voldoende)
- Babysleutelhangerset van Fisher Price (te dik voor een baby onder de zes maanden om vast te pakken)

Mijn tips:
- Kleertjes van de Hema: mooi, goedkoop, te wassen op 60 graden en mogen in de droogtrommel
- Rainforest wipstoeltje van Fisher Price. Heeft ze met veel plezier ingezeten sinds ze zeven weken oud is en zit er nu (half jaar oud) nog elke dag in.
- Activity-knuffel van Lamaze
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 19:10

Mijn superkopen waren:
- tricot slen draagdoek (hoewel enkel voor ons eerste kindje gebruikt)
- Tummytub emmerbadje
- stoffen knisperboekje van hema
- Bobux slofjes
- inbakerdoek Pacco!
- meegroeistoelen

Miskopen:
- kleine slabben
- parasolletje voor op onze Quinny (het pastte er niet op!)
- Draagmand van de Quinny
- kamerjasjes
- slaapzakje dat enkel bovenaan opende (lastig om ze in te krijgen!)
- pyamaatjes die je onderaan niet voldoende kon openen.

Ik lees hier veel over de bumbo seat. Is dat dat zitje waarmee je e kindjes geforceerd kunt laten ziten als ze dat eigenlijk nog niet kunnen? Brr ... ben ik echt niet voor hoor! Bij ons werd dat in de winkel zelfs afgeraden door de verkoopster! Net zo min als die lopertjes waarmee je een kind kunt laten lopen als het lichaampje daar nog lang niet klaar voor is.
Wat wij ook nooit gekocht hebben (en we konden echt perfect zonder!) zijn:
- zo'n soort van babycook
- overtrekken voor het verzorginskussen
- voetenzak voor de buggy/maxi cosy (wij wikkelden een zacht fleecedeken rond de beentjes)

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 20:22
ikke

Online Status Stuur bericht
superkopen nog gevonden:

grote badhanddoeken met kapje in het midden bovenaan, uit ikea, vind ze nergen anders, die kleinere versie waar een kapje inzit in een hoekje zijn ze op enkele maanden uit. tegenover die van ikea, ons zoontje is er nu nog gek van!!

Vermoedelijke bevalling op 09/08/2008.
Al 44 weken en 1 dag zwanger (110.61% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 12:31
Illie

Online Status Stuur bericht
update

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 13:49
kersje

Wat ik heel veel (heb) gebruik(t):

- draagmand (Pericles, kan in de wagen ook bevestigd worden)en reisbedje als hij wat groter was (we gingen echt overal naartoe met hem)
- tetradoeken (voor vanalles en nog wat)
- zo'n lang voedingskussen (tijdens de zwangerschap om te slapen, in het begin om borstvoeding te geven en dan om achter hem te leggen toen hij nog gemakkelijk omviel en nog niet goed kon zitten, nu als poef met extra overtrek in de living)
- speelmatje met boog over (heeft hij veel onder gelegen en ik legde hem er ook onder in zijn wippertje)
- badstoeltje (vanaf hij zelf kon zitten, dan kon ik mezelf ook wassen terwijl hij in bad zat zonder dat hij omviel)
- draagdoek (tricot slen)
- rietjesbeker van Nuby (vanaf een jaar)
- Isis handkolf van Avent
- borstcompressen van Chicco
- hangmatje Koala
- plastieken slabbetjes met zo'n bakje eronder (herbruikbaar en het gemorste wordt erin opgevangen)
- babycook

Wat ik nooit gebruikt heb:

- papflessen
- oefenbeker van Difrax (met zo'n uitsparing)
- tut (of speen)
- borstel of kam (mijn zoontje heeft nog steeds geen haar, hihi)
- krabwantjes
- neuspeertje

Wat ik me voor deze baby zeker extra ga aanschaffen:

- cosleeper (anders moet ik hem steeds uit zijn mandje halen om 's nachts eten te geven, met een cosleeper ligt hij gewoon naast ons)

Ik denk dat het bij iedereen anders is... je kan best afwachten en zien wat je nodig hebt, en dat dan gaan halen...

Groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:02

wat voor ons tot nu toe al superkopen waren:

- meegroeiwandelwagen met draagmand van chicco (kan ook in de auto + bodem van draagmand kan ook recht gezet worden)
- kleertjes van Hema
- kleertjes van Zeeman
- lodger bunker, ons zoontje ligt hier supergraag in + is lekker warm en kan lang gebruikt worden
- tutjes van bibi
- knuffeldoekjes
- slaapzak met en zonder mouwtjes
- parkmobiel van belle en bo
- babysense matjes voor ademhaling (sinds we ze hebben slaap ik veel geruster en durf ik hem op een andere kamer te leggen)
- een trekpop van dreambaby (ze hebben daar ook een enorme knuffel van ong 1 meter van, een groenachtig rond beest)
- zo iets waar je de tut aan bevestigt en dan op de kleertjes kan vast maken (weet niet hoe dat heet)

miskopen:

- kruippakjes van carrefour, heeft hij nooit aangehad, vond ze niet echt goed zitten
- denk dat we tot nu toe nog geen andere miskopen hebben

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]