Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2008 @ 13:09 reb ![]() | leuke reacties! Dacht zelf ook nog aan iets: een looprekje van v-Tech! mijn dochter amuseert er zich al mee vanaf ze 6maand is, en nu nog steeds!! |
| 23/06/2008 @ 20:54 Jacinta | Mijn miskopen: - Luiertas (nauwelijks gebruikt, onhandig) - Dekentjes en lakentjes voor wiegje en bedje (de baby woelde teveel, we zijn overgegaan op slaapzakjes) - Badjasjes (we drogen de baby af met hydrofiele doeken en daarna trekken we gelijk haar kleertjes aan) - Babyboek om zelf foto's in te plakken (ik heb de foto's in een digitaal fotoboek laten afdrukken; gelijk ook exemplaren voor opa's en oma's.) - Alle bad- en verzorgingsspullen van Zwitsal (mijn dochtertje was er allergisch voor) - Zoogcompressen (niet nodig gehad) - Babykammetje en schaartje (haarborsteltje was voldoende) - Babysleutelhangerset van Fisher Price (te dik voor een baby onder de zes maanden om vast te pakken) Mijn tips: - Kleertjes van de Hema: mooi, goedkoop, te wassen op 60 graden en mogen in de droogtrommel - Rainforest wipstoeltje van Fisher Price. Heeft ze met veel plezier ingezeten sinds ze zeven weken oud is en zit er nu (half jaar oud) nog elke dag in. - Activity-knuffel van Lamaze |
| 19/08/2008 @ 12:31 Illie ![]() | update |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

superkopen/miskopen