< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wat nu??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/06/2008 @ 18:12
Miranda

Online Status
Hey iedereen hier

Even in het kort proberen uit te leggen wat er bij mij aan de hand is... Ik ben een mama van een dochtertje van 8 maand. Ik ben bevallen met spoedkeizersnede (onverwacht op 9cm opening!) en na de bevalling heb ik borstvoeding gegeven. Aangezien ik borstvoeding gaf,heb ik een lichte pil moeten nemen die ik altijd doorgenomen heb. Nu zit het probleem erin dat ik een goede 3 weken geleden steeds misselijk was,niet echt 's morgens maar meer overdag... Verschrikkelijk moe lopen,prikkelbaarder,... Een weekje geleden heb ik dan een zwangerschapstest gedaan maar die bleek negatief te zijn. De misselijkheid is zowat over gegaan maar ik ben het nog steeds als ik in de auto zit... Ik heb nu wel vaak last van draaierig zijn. Enfin,ik merkte dat ik zowat bruinverlies had maar niet zoveel. Nu heb ik weer last van redelijk wat witverlies. Ik neem nu al 6dagen geen pil meer en mijn maandstonden zijn er nog steeds niet...... Mijn eetlust is serieus gezakt en nu vraag ik me af wat er aan de hand zou zijn? Heb ik de test te vroeg gedaan? Naar de dokter zie ik me niet meteen gaan want die neemt bloed en ik heb echt een HEKEL aan naalden. Als die dan nog eens negatief blijkt te zijn,is het alweer geld weggesmeten... Moet ik gewoon nog even afwachten en kijken of mijn maandstonden toch doorkomen??
Heeft er iemand nog zoiets meegemaakt?

Groetjes Miranda
Link naar deze reactie
05/06/2008 @ 19:39
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Als je nu op je zesde stopdag zit zou je, als je inderdaad zwanger bent moeten kunnen testen dacht ik..
Die andere zou dan een week geleden zijn? Dat zou dan te vroeg zijn geweest.
Als ik jou was zou ik er nog een kruidvattestje tegenaan gooien, en anders toch ff naar de huisarts, als die ook negatief is!

Laat je horen wat het is??

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]