Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 08:07 Lizzy | Ja! hier alles prima! Gister heerlijk wezen flaneren op de boulevard van Scheveningen, heb mezelf verwend en mn mannetje mij ook, ik heb een nieuw horloge gekregen ... erg mooi! Daarnaast is de klusperiode aangebroken, als mijn cyclus maar klopt! Vandaag en woensdag en donderdag en vrijdag maar klussen en dan weer om de dag ....Hopen dat het wat opleverd ...!! Hoe was je weekend? Nog leuke dingen gedaan? Liefs ![]() |
| 11/07/2008 @ 17:35 Lizzy | Hey Stien, van harte welkom hoor op dit forum. Jullie zijn al een hele poos aan het proberen zwanger te raken, ik vind het knap van alle mensen die de kracht en energie vinden dit op welke manier ook de laten slagen. De aanhouder wint, hoe het ook moet gebeuren ... ![]() Hey N'tje, je moet niet zoveel ruzie maken thuis hoor hahaha ... het zullen wel een beetje de perikelen zijn die ontstaan bij het verschil van gevoel in een vrouwenlichaam en een mannenlichaam, een man is bij elke zaadlozing vruchtbaar en vergeet soms wel eens dat het bij een vrouw maar 12 uur in de maand kan ... onstaan wat wrijvingen over denk ik .... Lief blijven voor elkaar en ten alle tijde voor elkaar kiezen, hoe groot de kinderwens ook is ... als je moet pauzeren, dan moet je pauzeren om alle vrede maar te bewaren .... En dan met frisse moed er terug voor gaan ... Hoe gaat het met je?? Liefs ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Snel zwanger na miskraam??

er al weer sinds vanmorgen. Mooi op tijd dus. Cyclus van 29 dagen deze keer, 't is aan het korten!