< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Snel zwanger na miskraam??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Snel zwanger na miskraam??
28/06/2008 @ 18:34
N'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Lizzy: alles ok met jou? Hier geen nieuws... Voel niets speciaals. Alleen wat last van mijn darmen precies de laatste dagen maar dat zal wel aan andere dingen liggen. Ik heb er geen goede hoop op deze ronde dus als het niet zo is ga ik misschien ook niet heel teleurgesteld zijn. Ik kijk gewoon al uit naar mijn vakantie eind augustus die in mijn klusperiode valt dan MOET het gewoon lukken hé...

Voor jou veel klusplezier hé!!!

Link naar deze reactie
30/06/2008 @ 08:07
Lizzy

Online Status
Ja! hier alles prima!
Gister heerlijk wezen flaneren op de boulevard van Scheveningen, heb mezelf verwend en mn mannetje mij ook, ik heb een nieuw horloge gekregen ... erg mooi!

Daarnaast is de klusperiode aangebroken, als mijn cyclus maar klopt!
Vandaag en woensdag en donderdag en vrijdag maar klussen en dan weer om de dag ....Hopen dat het wat opleverd ...!!

Hoe was je weekend?
Nog leuke dingen gedaan?

Liefs

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:18
N'tje

Hier zijn de er al weer sinds vanmorgen. Mooi op tijd dus. Cyclus van 29 dagen deze keer, 't is aan het korten!
Eerlijkgezegd ben ik blij dat het deze maand niks is. Mijne vent hangt fameus mijn voeten uit de laatste dagen en vandaag is het hoogtepunt. Meneer is ziek (ja ik weet het zieke mannen zijn altijd erg) maar ik was dus mijn ontbijt met een eitje aan het eten toen hij opstond en naar beneden kwam en 't was direct van : da stinkt, ik moet kotsen en hij loopt naar de keuken en begint daar te zagen dak geen rekening houdt met hem zo! Ik heb alles bijeen gepakt en ben in de badkamer gaan verder ontbijten! Gezellig zelle... Dan ben ik terug beneden gegaan en maakte het afwasmachien leeg maar elk lawaaike bracht ne zucht teweer in de living. Ben dan in tranen uitgebarsten want zie het écht ni meer zitten allemaal. Misschien wa last van mijn hormonen of zo... Enfin er zijn wel ergere dingen in de wereld zeker?

Allesinds veel liefs van mij!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:21
Stien

Hey meiden,

Ik ben nieuw hier en heb toch al ongelooflijk veel steun gehaalt uit de dingen die ik hier gelezen heb.
Hoe jammer ik het ook vind, ben ik toch blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt en dat ik mss binnenkort ook samen met jullie verder kan tetteren over het hele gebeuren.
Ik zal me kort even voorstellen...

Mijn naam is Stien (22 jaar oud) en sinds maart 2008 gelukkig getrouwd met de man van mijn dromen...
Ik ben 2 jaar geleden getopt met de pil en het heeft tot vorige maand geduurt alvorens ik zwanger was.
Maar het heeft niet mogen zijn...
Op 5 juni begon ik hevig te bloeden en kreeg ik enorme krampen in mijn buik.
Ben toen onmiddellijk naar de dokter geweest, die vertelde me dat ik een mk aan het maken was.
Hoewel ik nog maar 5 weken ver was heeft dit ons emotioneel toch zwaar aangetast...
Normaal denk ik als je al 2 jaar een vurige kinderwens hebt...

Maar we geven de moed niet op eh.

Nu ben ik voor mijn cyclus beginnen tellen vanaf de eerste dag dat ik beginnen bloeden ben tijdens men mk en ik moet zeggen dat mijn cyclus toch best goed zit...

Het enige postitieve aan heel dit gebeuren is dat we nu idd wel zeker zijn dat we zwanger kunnen geraken...

Hopelijk snel terug zwanger en ik wil jullie toch ook wel succes wensen om snel terug (gezond) zwanger te geraken..

Groetjes
[Laatst gewijzigd door Stien - 07/07/2008 @ 11:26] - Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 17:35
Lizzy

Online Status
Hey Stien, van harte welkom hoor op dit forum.
Jullie zijn al een hele poos aan het proberen zwanger te raken, ik vind het knap van alle mensen die de kracht en energie vinden dit op welke manier ook de laten slagen.
De aanhouder wint, hoe het ook moet gebeuren ...

Hey N'tje, je moet niet zoveel ruzie maken thuis hoor hahaha ... het zullen wel een beetje de perikelen zijn die ontstaan bij het verschil van gevoel in een vrouwenlichaam en een mannenlichaam, een man is bij elke zaadlozing vruchtbaar en vergeet soms wel eens dat het bij een vrouw maar 12 uur in de maand kan ... onstaan wat wrijvingen over denk ik ....
Lief blijven voor elkaar en ten alle tijde voor elkaar kiezen, hoe groot de kinderwens ook is ... als je moet pauzeren, dan moet je pauzeren om alle vrede maar te bewaren ....
En dan met frisse moed er terug voor gaan ...
Hoe gaat het met je??

Liefs

[Laatst gewijzigd door Lizzy - 11/07/2008 @ 17:37] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]