< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Je baby » vervorlg

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/09/2008 @ 20:08
Tata

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Cindy, wat leuk!!! Ik kijk al uit naar de volledige reeks!

Gelukkig is je gips er nu eindelijk af. Wat bedoel je met je duim vastgezet? Is hij geblokkeerd of is er nog een verband aan? Wss zal je nu toch meer kunnen dan met je gips hé!

Tata

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 20:19
Callie-Cinnie

Hoi Tata,nee ze hebben hem met pinnen vastgezet,dus kan hem niet meer buigen,alleen nog naar links en rechts bewegen,maar daar wennen we ook wel weer aan.

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 07:55
Tata

hey Cindy, dat is niet zo leuk. Blijft dat zo of gaan de pinnen er nog uit? Het zal idd wel wennen maar het is toch een beperking hé! Hoe is het met de pijn? Is die nu weg want dat is toch heel belangrijk. Ik weet nu wel hoe het is om alle dagen pijn te hebben...vreselijk. Ik mag nog steeds niks nemen van pijnstillers omdat ik bv geef en soms verlang ik wel naar een beetje verlichting hoor!

Hier is de spits bijna voorbij. Toch wel wennen die eerste dagen terug school. Het is hier stil na 8u. Zeker nu s hier ook niet meer is. Ik mis dat prutske wel zenne.

Zo, ik ga hier nog effe voortdoen.

Tata

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:38

Wauw Cindy, erg leuke foto's!!!

Ik heb je emailadres nog niet ontvangen, dus ik heb de foto's niet kunnen doorsturen.

Oei, je duim... Zal inderdaad wel wennen zijn. Maar gelukkig is de gips er wel af.

Arne is hier ook supercontent over de school en zijn juf. Hij gaat nu ganse dagen. Hij doet het erg flink, maar is wel compleet uitgeteld 's avonds. Hij zit dus al erg vroeg in zijn bedje.

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 09:47
Mama!!!

Meiden wat toffe foto's zeg !!

Cindy wat rot dat je duim vaststaat dan, minder bewegingsruimte

Goed dat Arne graag naar school gaat hé Nathalie

Babygirl fijn dat het tof was op de camping

Tata dat zal wel wennen worden dan zonder s

Hier gaat alles goed, gisteren echo gehad en nekplooimeting alles zag er goed uit zei gyn, juist nog wachten tot volgende week op definitieve uitslag hé
Heb het ook aan baas verteld en het viel gelukkig nog mee
Ouders weten het nog niet, alle ja eigelijk niemand van familie, gaan wachten tot 13 sept dan komen ze bij ons eten
Was gisteren dagje thuis verlof, omdat Anouk gisteren 39
° koorts had, vond het zo zielig, en dan was baas nog kwaad ook omdat ik belde voor dag verlof, ze mocht niet naar onthaalmoeder, tja wat moest ik met haar doen dan
Vandaag was het al wat beter, men mama ging ze goed in het oog houden vandaag, hopelijk kan ze dan morgen naar onthaalmoeder

Link naar deze reactie
03/09/2008 @ 15:37
Lievelien

Hoihoi,
héhé, ik ben er ook nog eens.
Het is toch terug wennen, amaai, zo terug aan het werk...
Nathalie, wanneer begin jij terug?
Ik ben heel goed gestart, al was maandag wel een drukke dag, omdat het een soort fata morgana was op school en dat was vrij chaotisch.
Leni had het ook heel goed gedaan op de creche, ze had zelfs 2 keer 2 uur geslapen, dat doet ze thuis nooit.
Dinsdag heb ik niet zoveel les kunnen geven, omdat ik al turnen en overleg had. Leni was dan bij de oma, ook alles OK!
En vandaag was ze terug naar de creche en ons mama was ze gaan halen, omdat het maar een half dagje was. Ons mama werkt vlakbij de creche en dan ga ik Leni daar halen, éh.
Ze had het weer heel goed gedaan, maar ik vind wel dat ze ze weinig eten geven:
maandag: 10 schepjes groenten (ze is dat niet gewoon, hé, hier krijgt ze alles in stukjes) één flesje van 125cc en dat was het. Toen ik ze kwam halen, waren ze net fruitpap aan het proberen, maar daar moest ze niet van weten.
Vandaag 16 schepjes groenten en geen melk.
Ik ga toch vragen dat ze rond 9u30 melk geven, rond 11u dan groenten, rond 13u30 terug melk en 16u dan fruit. Dat kind is dat nog zo gewoon, nu moeten ze die toch niet ineens in hun schema gaan pushen, éh. Voor de rest ben ik wel heel tevreden, zenne.
Seg, zo'n toffe foto's. Ik ben echt HEEL jaloers en weet je wat het frustrerendste is! Ik zat vlakbij, hé, mijn school is vlakbij de zoo.
Grrr
Wiens man staat daar eigenlijk op de foto's, die van jou, zeker, hé, Steph?
Seg, willen jullie ze anders ook naar mij sturen? evelientrog@hotmail.com
Als jullie dat liever niet doen, ook OK, zenne, ik was er tenslotte niet bij, éh.
Weet je wat Leni doet, sinds deze week: zich rechttrekken op haar voetjes. Aan alles, aan de kasten, de zetel, het TV-tafeltje,...
Gevaarlijk, zenne!
Allee, ik ga hier eens wat opruimen. Ciao

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 09:07
Tata

Goeiemorgen,

Hey mama!!, is Anouk al een beetje beter? Het is idd heel zielig als ze ziek zijn. Je kan ze niet helpen en dan voel je je zo machteloos hé!
Amai, 13 september zal wel spannend worden. Dat je dat zo lang geheim kan houden, chapeau zenne. Ik zou het niet kunnen.

Lievelien, wat fijn dat Leni het zo goed doet in de creche. Ik zou daar zo'n bang voor hebben! Ze geven ze idd wel weinig eten. Haalt ze dat dan 's avonds in? Ik vind ook dat een kindje hetzelfde ritme moet kunnen aanhouden in een creche dan thuis. Het is al zo'n grote verandering en dan nog eens een aanpassing ivm eten, dat wordt toch veel voor zo'n kleintje hé!
Seg, Leni is wel een hele snelle hé! Nio zit heel goed maar kruipen doet hij nog niet hoor! Optrekken doet hij enkel aan de handen maar dan wel ineens tot hij staat. Hij heeft het besef niet dat hij zich ook aan iets anders kan optrekken (gelukkig maar).

Nu heb ik hier net gelezen dat je kindje niks bijleert als het tandjes krijgt omdat dat lijfje niet teveel ineens kan. Nio zijn derde tand zit er al goed door en de vierde is aan het komen. Nu begint hij te knarsetanden...en als hij dat dan doet wrijft hij over zijn gezichtje omdat hij dat niet leuk vind. Tja, hij is het nog niet gewoon dat er vanboven ook een tandje staat hé!
Patatjes of fruitpap krijg ik er de laatste week niet meer in. Als hij de lepel ziet houdt hij zijn lippen stijf opeen. Zelfs met een andere lepel of een vorkje krijg ik er niks in. Hij wil alleen bij mij drinken. Iemand tips? Ik geef hem 's avonds ook stukjes maar die moet hij ook niet meer hebben.

Seg, anders moeten we nu al een datum prikken voor een volgende afspraak. Dan kunnen we iets regelen dat zeker iedereen kan en er kunnen voorstellen gedaan worden over de locatie.
Deze keer eens met de mannen? Jan vond het spijtig dat hij er niet bij was zenne. Hij was heel verbaasd: Hoe, er zijn wel mannen bij!!

Zo, ik ga hier effe iets eten!

Tata

Link naar deze reactie
04/09/2008 @ 11:20
babygirl

hey meide,
mama!! hopelijk is anoukje snel beter he !
ik wil als we een tweede kindje moeste kijgen ook wachte tot 3maand maar of ik het zou kunne

lievelien ik vond het ook echt spijtig da je er ni bij was zenne wij allemaal ik denk da we het zeker 4 keer hebbe gezegt tijdens die dag spijtig da lievelien er ni is amai rechtrekke das idd heel snel m ligt alleen nog maar wat te rolle en te zitte
is het die foto dat m zit op mijn ventje zijn schouders

tata ik denk dat nio een periodeke heeft m heeft da ook ff gehad he toen ze ni meer wou ete ! hopelijk is het snel over amai al bijna 4 tandjes da ga snel ! m heeft er nog geen enkel !
voor mij is da goe maar het zal wel in het weekend moete zijn dan zijn de manne thuis he

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 07:49
Callie-Cinnie

Goedemorgen meiden,sorry dat ik er niet vaak ben,maar we hebben het superdruk met vanalles,,denk je dat als de kids weer naar school gaan je het minder druk zult hebben,ja niet dus,pffff.
Met mijn duim gaat het wel,heb eigenlijk meer last van mijn pols,maar ja alles heeft ook 8 weken in het gips gezeten he.
Pascal is aan het zien hoe hij de foto's kan inpakken,het is nogal een groot bestand..
Devany is de laatste paar dagen flink lastig,zeuren,huilen niet willen slapen,gelukkig s'nachts dan weer wel,ze word s'nachts wel wakker,maar speelt even en slaapt dan weer door,.Volgens mij zit ze weer in een sprongetje ofzo.Ze heeft ook weer een neusvalling en hiephiephoera dr twee onderste tandjes zijn erdoor,.Devany doet wel over de hele speelmat rollen en kan los zitten,maar kruipen of zich optrekken (gelukkig) nog niet.
Zo,mijn dametje is wakker hoor ik,ben er weer vandoor,fijn weekend allemaal alvast,

Groetjes Cindy,.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 08:50
Tata

Goeiemorgen,

Hoera, de spits is weer voorbij. Nio slaapt effe en de rest van het gezin is buiten. Effe tijd voor mezelf!

Hey Cindy, hoera voor Devany haar tandjes. Heeft ze er niet te veel last van gehad? Misschien is dat wel de reden dat ze de laatste dagen een beetje lastig is!
Nio heeft ook een dikke verkoudheid. Net als iedereen hier in huis. Iedereen heeft last van keelpijn, verstopte neus en hoesten. Nio hoest gezellig mee met heel veel enthousiasme! Net een oude man!

Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje. Stilletjesaan komen we terug in het schoolse ritme. Ik vind dat toch altijd aanpassen. Straks komt s. Ik moet ze bijhouden van 11u tot 15u omdat de mama weg moet. Ik vind dat helemaal niet erg zenne. Ik zou graag hebben dat ze regelmatig eens hierblijft zodat ze het hier gewoon blijft. Als haar moeder het dan nog eens wil aftrappen dan kent ze het hier nog goed en is het niet zo erg voor haar. Mijn broer was het helemaal met mij eens toen ik dat zei.

Nathalie, waar ben je? Je bent al effe niet geweest. Er is toch niks?

Steph, ik denk dat dat eten weigeren een beetje met keelpijn te maken heeft hier. Iedereen hier in huis heeft het dus wss heeft Nio er ook last van. Vast voedsel zal mss pijn doen.

Tata

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 09:09

Goeiemorgen,

Tata, alles is in orde hoor. Alleen is het hier erg druk. De dagen zijn echt te kort. Ik moet steeds over en weer om Arne te brengen en te halen, dus er blijft weinig tijd over om hier te vertoeven.
Pfff, ik vind het toch ook leuker als het vakantie is hoor. Ik moet Arne tegen 8.30u brengen, dan tegen 11.30u terug halen, tegen 1u terug brengen en om half 4 terug halen. Daarna is hij doodmoe en heeft hij zijn mama heel erg nodig. Dus ik probeer ervoor te zorgen dat het eten al klaar staat voor half 4...
Dus ... druk druk druk...

Tata, gaat het nu een beetje met je broer? Denk je dat hij de situatie zal volhouden. Ik vind het ook een goed idee dat s geregeld eens bij jullie langs komt. Je weet maar nooit he.

Hoera voor Devany, 2 tandjes ineens!!! Dan is Lore waarschijnlijk de enige die nog geen tandjes heeft.

Babygirl, der komt nog een pbtje aan hoor.

Lievelien, Leni is echt wel een hele rappe. Lore zit ook al goed. Maar ze gaat nog niet van buik naar zit, en ze kruipt ook nog niet (enkel achteruit schuiven), dus van rechttrekken is nog helemaal geen sprake.

Mama!, hoe gaat het met Anouk? Is ze al een beetje beter?

Lievelien, de foto's zal ik dan ook naar jou doorsturen.

Cindy, ik heb nog steeds je emailadres niet...

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 10:47
babygirl

hey meide,
m heeft het lastig gehad gistere amai heel de dag heeft ze gehuilt ik werd gewoon gek ! ik mocht ze nergens neerzetten of leggen of er ging een sirene af ni normaal ze heeft ook op een hele dag een kwartier geslapen das dus echt veeeel te weingig he !
amai cindy devany ook al tandjes ik wacht vol ongedult op de laatste foto'tjes
tata ja als hij keelpijn heeft ocharme zal het daar wel aan ligge hopelijk is het snel over !
nat. ja voor zo'n kleintje is een schooldagje heel vermoeiend denk kik geniet maar van je kleine ventje

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:46
Tata

Goeiemorgen,

Nio heeft het deze nacht weer moeilijk gehad. Elk half uur was hij wakker en wou hij tutten. Ook lag hij maar te draaien en te keren. Gisteren weigerde hij nog steeds alles van vaste voeding. Geen patatjes, geen fruitpap, zelfs geen korstje of een koek. Hij heeft wel een dikke verkoudheid en dan dat tandje dat doorkomt...
Hopelijk begint hij snel terug te eten want ik maak me wel zorgen als ik er echt niks inkrijg.

Normaal zouden we deze morgen gaan zwemmen maar ik ga het afbellen. Ik zou niet willen dat Nio zijn verkoudheid erger wordt. We zullen volgende week wel gaan.

Vandaag is het braderij hier in Edegem. Dat is zowat hét sociale gebeuren van het jaar hier. We moeten er dus naartoe (hebben al verschillende telefoontjes gekregen van: je komt toch hé). Ik hoop maar dat het niet te koud gaat worden en gaat regenen...

Voor de rest niks nieuws, de normale rush die eerste schoolweek. We hebben dus al veel boeken gekaft, schoolgerief gekocht en papieren ingevuld...
Hopelijk wordt het volgende week wat rustiger.

Tata

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]