Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/09/2008 @ 15:37 Lievelien ![]() | Hoihoi, héhé, ik ben er ook nog eens. Het is toch terug wennen, amaai, zo terug aan het werk... Nathalie, wanneer begin jij terug? Ik ben heel goed gestart, al was maandag wel een drukke dag, omdat het een soort fata morgana was op school en dat was vrij chaotisch. Leni had het ook heel goed gedaan op de creche, ze had zelfs 2 keer 2 uur geslapen, dat doet ze thuis nooit. Dinsdag heb ik niet zoveel les kunnen geven, omdat ik al turnen en overleg had. Leni was dan bij de oma, ook alles OK! En vandaag was ze terug naar de creche en ons mama was ze gaan halen, omdat het maar een half dagje was. Ons mama werkt vlakbij de creche en dan ga ik Leni daar halen, éh. Ze had het weer heel goed gedaan, maar ik vind wel dat ze ze weinig eten geven: maandag: 10 schepjes groenten (ze is dat niet gewoon, hé, hier krijgt ze alles in stukjes) één flesje van 125cc en dat was het. Toen ik ze kwam halen, waren ze net fruitpap aan het proberen, maar daar moest ze niet van weten. Vandaag 16 schepjes groenten en geen melk. Ik ga toch vragen dat ze rond 9u30 melk geven, rond 11u dan groenten, rond 13u30 terug melk en 16u dan fruit. Dat kind is dat nog zo gewoon, nu moeten ze die toch niet ineens in hun schema gaan pushen, éh. Voor de rest ben ik wel heel tevreden, zenne. Seg, zo'n toffe foto's. Ik ben echt HEEL jaloers en weet je wat het frustrerendste is! Ik zat vlakbij, hé, mijn school is vlakbij de zoo. Grrr ![]() Wiens man staat daar eigenlijk op de foto's, die van jou, zeker, hé, Steph? Seg, willen jullie ze anders ook naar mij sturen? evelientrog@hotmail.com Als jullie dat liever niet doen, ook OK, zenne, ik was er tenslotte niet bij, éh. Weet je wat Leni doet, sinds deze week: zich rechttrekken op haar voetjes. Aan alles, aan de kasten, de zetel, het TV-tafeltje,... Gevaarlijk, zenne! Allee, ik ga hier eens wat opruimen. Ciao |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

vervorlg

.

! Nio zit heel goed maar kruipen doet hij nog niet hoor! Optrekken doet hij enkel aan de handen maar dan wel ineens tot hij staat. Hij heeft het besef niet dat hij zich ook aan iets anders kan optrekken (gelukkig maar).
...en als hij dat dan doet wrijft hij over zijn gezichtje omdat hij dat niet leuk vind. Tja, hij is het nog niet gewoon dat er vanboven ook een tandje staat hé!
. Zelfs met een andere lepel of een vorkje krijg ik er niks in. Hij wil alleen bij mij drinken. Iemand tips? Ik geef hem 's avonds ook stukjes maar die moet hij ook niet meer hebben.
. 
amai rechtrekke das idd heel snel m ligt alleen nog maar wat te rolle en te zitte 

,denk je dat als de kids weer naar school gaan je het minder druk zult hebben,ja niet dus,pffff.
.

ik wacht vol ongedult op de laatste foto'tjes