< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » wil geen laatste fles meer,maar is wel erg vroeg wakker!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
wil geen laatste fles meer,maar is wel erg vroeg wakker!
06/06/2008 @ 14:30
Ester

hoi,

mijn kleine is net 1 jaar maar wil ineens geen laatste fles meer.
het probleem is alleen dat ze erg vroeg wakker is en slaapt dus ook nu weer s ochtends extra.
ik weet niet wat ik hieraan kan doen.

herkent iemand dit.
Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 14:48
kelleke

Online Status Stuur bericht
hey

wij hebben een tijdje voor het slapen gaan die musli van nestle (vanaf 10 maanden) gegeven, dat maar je ook met melk en dan krijg je meer pap en maak je ook zo dik als je zelf wil.dan was hij dat beu dan overgegaan naar een petit gervais of dergelijke om toch nog melk te hebben, weer beu, weer enkele dagen gewoon een fles melk met honing in.
en nu is het terug musli omdat ik niet meer mag werken en hij anders om half 7 wakker is van de honger en dat vind mama een beetje te vroeg

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 16:42
Astrid

Online Status Stuur bericht
Wij geven onze kleine een schaal bambix van 210 cc gewoon van een lepeltje. Hij heeft al een tijdje geen flessen meer, misschien werkt dit voor jullie ook.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 12:43
zomaar

hallo,

misschien wil dit helpen (hier ben ik achtergekomen met mijn 5 mnd oude baby...)

hij begint wel zijn fles te drinken, maar na een tijd wil ie niet meer.. behalve: als ik hem neerleg in zijn ledikant of box, of laat zitten! dan weer aanbieden, en dan doet ie gretig zijn mond weer open! misschien is het dan warm met drinken ofzo, en vinden ze het zo lekker koel.

misschien met nutrix rijstebloem erin? misschien is dat lekkerder. die vanille dan.

nou succes groetjes
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]