< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » Vraagje over slapen 1-jarige

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
Vraagje over slapen 1-jarige
22/06/2008 @ 21:13
W!zzy'82

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Wivine

Hier ook een vechtertje zenne en ook rond dat uur... ik leg hem soms in bedje en haal hem na max 1 dan uit zijn bedje want anders valt hij tegen 20u moeilijk in slaap voor de nacht...
Ik weet wat je bedoeld, we zijn net terug van op reis, we hebben hem daar gelukkig kunnen laten dutten maar zo eens in slaap vallen in de bugge, pfff, x in heel die week hij wil alles zien en wil niks missen dus
Ik vrees dat het geen fase is want Daan wil bijna nooit op verplaatsing slapen
Ik hoop dus da thet voor Elly wel een fase is, ik

Groetjes

Link naar deze reactie
22/06/2008 @ 21:20
L.

hier slapen de twins ook nog twee keer
betere slapers als onze oudste op die leeftijd...

schema van de tweeling:
wakker tegen 6:00 - 6:30
dutje tegen 8:00 tot 10:00-10:30
tweede dutje na t eten: 1230 ongeveer - 1430-15:00

en dan in bed tegen 19:00

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 08:26
joke vleugels

hier net hetzelfde als bij L, alleen dat hij soms nie zo lang slaapt. Hij is nogal koppig op gebied van slapen. Maar als hij moe is moet hij er in blijven en dan slaapt hij wel binnen het halfuur.

groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:40
patje81

Online Status Bekijk profiel
Ik lees hier dat bijna alle kindjes ron uur of 19-20 naar bed gaan en dan om 8 uur weer eens wakker worden.
Ryan is inmiddels 10 maanden en we leggen hem altijd rond half 8 op bed. Meneertje speelt dan echt nog wel een uur voor ie gaat slapen. Gewoon wakker maar lekker liggen. Rond half 11 komt hij nog voor een fles en dan slaapt ie met veel geluk tot 6 uur. Vaak is ie rond 5 uur half 6 al wakker.
Smorgen slaapt ie nog hooguit 1 uurtje. En smiddags sinds kort 2 uur.
Heeft hij gewoon minder slaap nodig of doe ik iets fout?

Ryan is een heel vrolijk kind, lacht veel is veel op ontdekking, staat inmiddels en loopt rondjes om de tafel heen. Tijgert de hele dag door. We moeten hem echt zijn rustmomenten geven ander sblijft ie doorgaan. Ik denk dan van hij zal wel moe worden, maar niets is minder waar.
Dus mijn vraag, heeft ie zo weinig slaap nodig of doe ik iets fout?

Liefs Patje

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:59
knabbel

Online Status Stuur bericht
ik ken dit, onze robbe is ook heel actief altijd geweest, hij kan ook al goed staan , kan trappen klimmen in de zetel doet hij nu ook en kan al heel goed zich ergens aan recht trekken en verder stappen met handjes tegen de muur. hij is altijd druk bezig, tegen 20u gaat hij slapen en meestal is hij er weer tegen 6u maar ik moet een uurtje later normaal pas opstaan, dus meestal kan ik om 6u al uit mijn bed, vroeger sliep hij gemakkelijk zonder problemen tot 7u30 maar nu tegenwoordig is hij er steeds al om 6u. kan ik hier iets aan doen?

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 15:08
Mamzel

Online Status Bekijk profiel
Ja Wivine, hier identiek hetzelfde. Haar slaappatroon is ongeveer zoals bij L. maar rond 18u wordt ze echt hangerig. Ik ga dan meestal met haar gaan wandelen of stop ze in bad en dat helpt wel.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 21:36
Elsje

Online Status
Onze zoon slaapt van af 13 maanden nog maar 1 keer. Hij gaat rond 8 uur 's avonds op bed en slaapt door tot ongeveer 7 uut/half 8. Soms is hij erg vroeg rond half 6 maar dan mag hij een fles water en slaapt hij weer verder. Het is ook zo wam boven op de slaapkamers.
En rond half 11 gaat hij na zijn fruit weer op bed tot ongeveer half2/half . Ligt eraan hoe druk hij is geweest.

Het slapen verschilt per kindje denk ik. Mijn oppas kinderen van zijn leeftijd hebben nog wel 2 slaapjes. Ik krijg hem er met geen mogelijkheid erin. En als hij wil slapen dan slaapt hij 's nachts niet.

Volg je gevoel en je kindje

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 08:36
ikke

Onze zoon word 7 juli 22 maanden en hij doet nog steeds 2 dutjes.

21.00-07.00
9.30-11.30 à 12.00
14.30-16.30 ongeveer

Das dus redelijk lang dat hij slaapt eigenlijk overdag, maar ik merk dat mijn zoontje meer een avondmens dan een ochtendmens is. Smorgens komt hij moeizaam op gang maar savonds is hij heel energiek.
Savonds komt de papa ook altijd pas rond 8u à half 9 thuis en zo ziet ons zoontje zijn papa ook nog eventjes. Hij weet dat goed, fijn in badje spelen, dan flesje en dan is papa er en dan spelen ze op de speelmat samen. Dan ritueeltje boven (tuimelen op het bed) met mama en papa en dan hups bedje in. Meestal zo rond 20.50 gaan we naar boven om dan rond 21.15 naar beneden te komen en hij slaapt dan ook vrijwel meteen. Alle restjes levendigheid zijn er dan uit geraasd hihi. Als hij voormiddag naar de OM gaat slaapt hij daar van 9-12 en daar slaapt hij iets beter denk ik want dan heeft hij tegenwoordig al es een dagje dat hij hier namiddag niet meer naar bedje toe gaat en toch volhoud tot 9u. Hij krijgt tegen half 7 altijd zijn dipje, maar na het bad en de fles is het weer volle gas.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]