Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 21:36 Elsje | Onze zoon slaapt van af 13 maanden nog maar 1 keer. Hij gaat rond 8 uur 's avonds op bed en slaapt door tot ongeveer 7 uut/half 8. Soms is hij erg vroeg rond half 6 maar dan mag hij een fles water en slaapt hij weer verder. Het is ook zo wam boven op de slaapkamers. En rond half 11 gaat hij na zijn fruit weer op bed tot ongeveer half2/half . Ligt eraan hoe druk hij is geweest. Het slapen verschilt per kindje denk ik. Mijn oppas kinderen van zijn leeftijd hebben nog wel 2 slaapjes. Ik krijg hem er met geen mogelijkheid erin. En als hij wil slapen dan slaapt hij 's nachts niet. Volg je gevoel en je kindje |
| 25/06/2008 @ 08:36 ikke | Onze zoon word 7 juli 22 maanden en hij doet nog steeds 2 dutjes. 21.00-07.00 9.30-11.30 à 12.00 14.30-16.30 ongeveer Das dus redelijk lang dat hij slaapt eigenlijk overdag, maar ik merk dat mijn zoontje meer een avondmens dan een ochtendmens is. Smorgens komt hij moeizaam op gang maar savonds is hij heel energiek. Savonds komt de papa ook altijd pas rond 8u à half 9 thuis en zo ziet ons zoontje zijn papa ook nog eventjes. Hij weet dat goed, fijn in badje spelen, dan flesje en dan is papa er en dan spelen ze op de speelmat samen. Dan ritueeltje boven (tuimelen op het bed) met mama en papa en dan hups bedje in. Meestal zo rond 20.50 gaan we naar boven om dan rond 21.15 naar beneden te komen en hij slaapt dan ook vrijwel meteen. Alle restjes levendigheid zijn er dan uit geraasd hihi. Als hij voormiddag naar de OM gaat slaapt hij daar van 9-12 en daar slaapt hij iets beter denk ik want dan heeft hij tegenwoordig al es een dagje dat hij hier namiddag niet meer naar bedje toe gaat en toch volhoud tot 9u. Hij krijgt tegen half 7 altijd zijn dipje, maar na het bad en de fles is het weer volle gas. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Vraagje over slapen 1-jarige

hij wil alles zien en wil niks missen dus