< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (On)Bewust alleenstaande moeders » even kennismaken

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/06/2008 @ 19:50

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal, mijn naam is Karen en ben hier helemaal nieuw, Ik ben aant overwegen om ook Bam te worden.
Ik ben nu 36 en heb twee dochters van 18j en 11j. Op dit moment is mn 4jarige LAT relatie stilletjesaan aant afglijden net door mn overheersende kinderwens die me vreemd genoeg net kracht geeft om een eventuele breuk onder ogen te zien (maar nog net niet genoeg).
Ook het feit dat ASS ons erfdeel is kan de wens niet afzwakken. Dat maakt misschien wel dat ik een sterkere drang heb om de dingen op mijn manier te doen.
Ik zou wel graag hebben dat een eventuele donor iemand is die ik ken om contact mogelijk te houden.
Graag zou ik ook bamsters uit België leren kennen om buiten het forum ook nog iets te betekenen voor elkaar. Maar ook het forum zou me al houvast kunnen geven.

lieve groeten
KC

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 20:16
yess

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
onbevredigde gevoelens zijn echt het ergste, en mensen denken ook zo matrealistisch. een ander zou zeggen waarom?? je hebt kans hierop en daarop en je bent al ouder en de vader dan blablabla.
maar waarom? is het hebben van een supergezinnetje alles dan?? of geld met twee verdieners en bovenden wat is nog mooier dan wat een kindje je kan geven?

de zwangerschap de geboorte en de ontwikkeling pff, meid doe wat je hart je zegt. een kindje is voor je hele leven

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]