< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Maart 2008-Club » draagmand al weg doen en gewone buggy nemen?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Maart 2008-Club
draagmand al weg doen en gewone buggy nemen?
07/06/2008 @ 20:47
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heb dit al elders gepost, maar vraag het misschien best aan de mama's wiens kindje ongeveer even oud is:
Liggen jullie kindjes nog allemaal in de draagmand, of al in de buggy? Ons meisje is ongeveer 62cm, en zeer beweeglijk.Heb stilletjes aan het gevoel dat de draagmand (one tree hill) te klein wordt. Zou haar langs een kant wel in de buggy willen leggen, want ze ligt er graag in (eens getest bij neefje) en de buggy kan vrij plat, maar mijn moederhart kan nog geen afscheid nemen van de draagmand. In de buggy zou ik ze af en toe eens een beetje rechter kunnen zetten bij uitstapjes, zodat ze even wat kan rondkijken of spelen, maar toch. Weet niet goed wat doen...

Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 21:55
MamaCynthia

hey Saartje,

onze kleine spruit is ook al 62cm en ook heel beweeglijk en heb ook het gevoel dat hij echt niet meer op zijn gemak ligt in de draagmand. Ik vind het ook nog wat vroeg om hem in de "grote" buggy al te leggen. Ik heb het al eens geprobeerd maar hij lijkt zo verloren te liggen, heb er dan eens 2 opgerolde handdoeken naast gelegd en dit leek al iets beter... Maar als het korte uitstapjes zijn gebruik ik toch nog de maxi-cosi, deze kan ook op het onderstel.

groetjes!

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 22:44
Marja

Bij ons eerste kind hebben we de wagenbak met 4 maanden weggedaan. Toen paste hij echt niet meer. Hij had toen de lengte en gewicht van iemand van 6 maanden
Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 10:41
Johamkaas

Ha, hier een voordeel dat iris niet zo groot is, voorlopig past ze er nog prima in gelukkig. Ik vind het ook zo lekker makkelijk dat ze er goed in slaapt als we ergens naar toe gaan. Hoeven we tenminste (nog) geen logeerbedje mee te nemen!

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 13:06
Miranda

Hey,

Heb hier nooit een draagmand gebruikt, maar altijd in de maxi cosi. wanneer ze kan zitten gaat ze pas in de buggy hoor, die kan wel heel plat maar vind het in de maxi toch wat prettiger. Geloof dat ons meisje het ook wel fijn vind, ze slaapt er graag in.....Wat eigenlijk niet goed is maar soms wil ze gewoon niet in bedje of de box slapen en is toch heel moe.

Beter als op de arm denk ik, dat kan ik bijna niet volhouden meer die 5 kilo....

Groetjes,
miranda

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 13:54
nien

mijn meisje ligt meestal nog in de reiswieg, maar ik denk dat ik binnen een week of 2 toch overschakel. Als we bij mijn moeder zijn en we gaan wandelen dan ligt ze al in de gewone buggy en daar is ze ook heel tevreden in.

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 09:45
Anneken

Ik gebruik nog zoveel mogelijk de draagmand ipv maxi-cosi, want dat is helemaal niet goed voor het rugje. Ik denk dat ik volgende maand ook wel de buggy moet beginnen gebruiken want Noortje wordt stilaan vrij groot en ze wil ook meer zien.Gelukkig kan onze buggy plat zodat ik haar niet altijd rechtop moet laten zitten.Want ze heeft maar 1 rugje en kwil er goed zorg voor dragen;

Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 10:23
saartje79

voor dezelfde reden heb ik ook geen kliksysteem om de maxi cosi op de buggy te klikken. Ik ga nog eventjes op mijn tanden bijten, maar tegen de zomervakantie (21 juli) zal ik toch de buggy nemen, denk ik.
Eind deze maand gaan we op weekend naar duitsland, en nemen we de draagmand nog. Voor 's nachts denk ik wel dat ik het reisbedje meeneem. Ze is dat nu zo gewoon, dus heb anders bang voor een lange nacht (terwijl ze in een gewoon bed slaapt van 20u tot 8u)

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 21:04
nien

Vandaag toch maar de grote stap gezet... Jenthe ligt nu in de buggy! Zucht, wat wordt ze snel groot!

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 11:02
akiki

Online Status Bekijk profiel
hoi,
wij gebruiken al een tweetal weken de buggy. Jasper is echt groot en erg stevig, en bovendien heel erg nieuwsgierig. Nu, meestal gaan we wel op stap met de draagdoek, maar anders gebruiken we dus nu de buggy.
Denk dat veel afhangt van je kindje hoor... (grootte, karakter, ...)
groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]