Hai,
Bedankt voor de antwoorden.
Tygo is ook een kindje dat het heel snel warm heeft.
Ik heb zelf ooit de tip gekregen een kamer nooit meer te koelen als 5 a 6 graden(voor mezelf).
Maar goed vandaag hebben we een mobiel ding gekocht voor 25 euro. Was wel lachen want we zetten hem een uur voordat hij op bed zou gaan aan.
Een hele hoop kabaal, ramen en deuren op zijn kamer dicht en uiteindelijk was het 27 graden op zijn kamer.
Op de andere kamers boven had ik de ramen opengezet en daar was het inmiddels lekker 25 graden.
Foutje...snel die deur maar open en al snel had hij ook 25 graden ipv 27 met airco

.
Maar ja...wat kan een mens verwachten voor 25 euro.
Ik denk er nog even over na verder. Geloof dat ik Tygo binnenkort verhuis naar een andere kamer. Daar is het ook al een stuk koeler als onder dit schuine dak aan zon kant vanaf de middag.
Nu weet ik ook dat hij jongen is dus kan ik er ook echt een hele mooie, stoere jongenskamer van maken.
Wel blij te horen dat ook artsen zeggen dat het geen probleem is mits de lucht maar niet rechtstreek op hem blaast. Als het op die andere kamer dan ook nog te warm is...laat ik daar toch een goede airco plaatsten. Zonder herrie, die je kunt instellen op temperatuur, blaasrichting kunt bepalen en een timer op zit.
Ikzelf word ook wel verkouden van airco...maar alleen als hij aanstaat als ik slaap. Tijdens werken en ik auto heb ik niets geen last.
Groetjes