< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Vader worden/zijn... » hoe was vaderdag?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/06/2008 @ 12:40
nien

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
en dames? hoe was vaderdag bij jullie?

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 12:59

Hoi,

Ik moet eerlijk bekennen, we waren het allebei vergeten.
We zaten bij mijn vriend zijn ouders toen die het lieten vallen dat het vaderdag was...
Shame on me....

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 15:39
Anouk D

bij ons heel leuk. 's morgens cadeautje gegeven en daarna naar boudewijnpark geweest vr de superpapadag (gratis ticket gewonnen) met de kindjes. Heel leuk geweest en 's avonds naar de groutouders gaan eten.
Wel heel moe 's avonds en nu ben ikzelf al de hele dag echt mottig, tja een weerslag zeker? Maar 't was het waard hoor!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 16:31
k'tje

Hey,
bij ons (Antwerpen) wordt vaderkesdag in maart gevierd. Maar ik had m'n dochtertje (3j) een klein gedichtje aangeleerd, en van een servetje een bloem gemaakt. Ze zat op een stoel, met de bloem in haar handje, en heeft het gedichtje héél mooi opgezegd. Ik was zelf een beetje verbaasd dat ze het zo goed kon, want ik had het haar vrijdagavond & zaterdag enkele keren voorgezegd, maar ze weigerde om het zelf te zeggen. Tot het "voor 't écht" voor papa was. Hij had tranen in z'n ogen.

K'tje
Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 21:05
nien

@K'tje: ik ben ook van provincie antwerpen, maar de vaderdag in maart is compleet aan ons voorbijgegaan: ons meisje is geboren op 9 maart en toen waren we toch wel even van de wereld!

wij hebben zaterdagavond al cadeautjes afgegeven, zondag haddenwe een te drukke dag. Mijn man heeft een 'tekening' gekregen (mijn dochtertje is wel nog maar 3 maand hihi) , een baby-Tshirt met "papa is COOL, werkhandschoenen (want we zijn aan het verbouwen) en een CD-rom waar een filmpje op stond en een powerpointreportage met foto's en tekstjes. Dat laatste vond hij het leukste!

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 11:12

bij ons was vaderdag een beetje in het water gevallen want keanu moest de vrijdag voor vaderdag naar het ziekenhuis wegens zenne eczema en hebben we vaderdag in het ziekenhuis vieren. maar daar hebben we er toch nog het beste van gemaakt. kheb daar in het ziekenhuis een kadertje gekocht voor men vriend met een tekst van : iedereen kan vader zijn maar om mijn papa te zijn moet je wel heel bijzonder zijn. en dat heeft keanu dan afgegeven aan mijn vriend.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]