[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 09:24 k'tje | Hey Mieke, persoonlijk zou ik contact opnemen met een lactatiedeskundige. Mijn dochtertje is 6w te vroeg geboren en heeft 3w op neonatologie gelegen. Haar zuigreflex was er wel onmiddellijk, maar ze dronk niet krachtig genoeg aan de borst, waardoor de melkproductie niet écht goed op gang kwam. Plus het feit dat ze in het ziekenhuis 's nachts flesjes kreeg (wel met afgekolfde melk) en dat ging natuurlijk veel makkelijker. Ik heb toen borstvoedingsthee van Weleda (bij de apotheker gekocht) gedronken, en dat heeft m'n melkproductie héél goed gedaan. Door steeds kunstvoeding bij te geven, verstoor je de regel van "vraag & aanbod". En daar gaat het net om bij borstvoeding. Ik heb ook de 'fout' gemaakt om kunstvoeding te beginnen geven, maar daardoor gaat je productie erop achteruit. Misschien moet je dit topic ook plaatsen onder "Baby's voeding" en in de titel zeggen dat het over borstvoeding gaat. Dan krijg je volgens mij wel reactie van de dames van LLL (La Leche League). Of vermeld in de titel dat je raad wil van LLL ofzo. Ze hebben ook een website: www(.)lalecheleague.be. Succes!! ![]() K'tje |
[Reageer]

Voeding