< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » leuke vriendinnen gezocht :)

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
leuke vriendinnen gezocht :)
07/07/2008 @ 07:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goeie morgen allemaal

Welkom iedereen

Iedereen een fijn weekend achter de rug?
Alles ok met de mama's en de kindjes?

Sylvie, jij hebt vandaag zeker de uitslag hé? We dat je goed nieuws krijgt

Hier eens een rustig weekendje gehad, mag ook wel eens
Ons Paulientje heeft reflux maar in erge mate en een weekendje rust kan dan eens deugd doen.

Ga jullie laten, ons poppemieke is wakker.

Groetjes
Lieve

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 08:39
sylvie

Hallo

Ja vandaag of morgen heb ik de uitslag pfffff ik hoop echt dat het deze keer wel goed nieuws is nog even een branden.

Groetjes
Sylvie

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:08

Sylvie, we hopen samen met jou

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:49
sylvie

Ik heb al gedacht om zelf te bellen want ik verga van de zenuwen zenne.

groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:00
TOMmeimama

k duim met je mee hoor.vandaag krijg je de eerste uitslag vd test en de rest volgt binnen 4tal weken.allez zo was dat toch bij ons.(reden was ikke al 38jaar toen.)maar alles was okidokie hoor.maar hou ons op de hoogte he.hiet ook rustig weekendje gehad.was,strijk bijgewerkt,wat opgeruimd.en kan bijna gaan inpakken jipie.....morgen gaan tekenen voor het appartementeke,en dan verhuizen jipie...allez meiden ga wat verderdoen,onthaalkindje heeft honger!!!lieve groetekes
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:32
sylvie

Toch even gebeld.
Ahhhhhhhhhhh uitslag zal maar pas voor morgen zijn.

Bij mij is het niet omwille van de leeftijd maar wel omwille van de nekplooi die 3.5 was en met de tripeltest was de uitslag 1/87.

Allee nog een nachtje waar we niet veel gaan slapen.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:10

Hoi meiden,

Mag ik me er ook nog bijvoegen?

Ik ben nathalie, 25jaar, en binnenkort voor het eerst mama
Ben wonende te Lommel (limburg), maar ben niet van deze streek afkomstig, dus ken ik hier ook maar bitter weinig mensen...

Sylvie, ik duim alvast voor je

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 08:45

Hallo

Mossie, welkom!

Sylvie, hopelijk laten ze je vandaag niet al te lang wachten en heb je snel een goede uitslag

TOMmeimama, jullie verhuizen? Oh en jij bent OM, tof zeg, kan je gezeliig met je eigen kindjes thuis blijven, tof tof

En hoe gaat het met de anderen hier?

Ik ga ons Paulientje gaan wakker maken, badje in en dan richting Jette. Ze moet gaan voor een 2 de PH-metrie om haar behandeling voor haar reflux aan te passen.

Tot later!

Groetjes
Lieve

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:54
sylvie

Hey iedereen

Hier goed nieuws.
De test is in orde
Eindelijk genieten van mijn en afwachten tot ons geboren is.

Amai wat ben ik gelukkig

Groetjes

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 14:48

hellowkes,

Ik kom me hier ook nog effe bijzetten se. Ik ben Tina en woon te testelt (scherpenheuvel-zichem). Oorspronkelijk ben ik van Ekeren (Antwerpen)en men vriend van Herent (Leuven). Dus kort gezegd, veel volk ken ik dus niet. Ook zit ik bijna altijd thuis, geen werk op de moment en men familie enzo wonen ook te ver om even bij binne te springe. Zit veel opt forum, vooral lezen dan hihi en soms eens een commentaartje.
We zijn een jong koppel dat ons eerste kindje verwacht in december, dus best wel spannend.

zo ga nog wat verder snollen,
groetjes
Ice en co

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:15

Sylvie, super nieuws zeg en nu maar genieten van je meisje in je buik

Ice, welkom hier

Hoe gaat het met de anderen hier?

Hier alles ok.
Paulien heeft een 2 de PH-metrie achter de rug, deze was slechter dan de eerste en dus heeftz e nu nieuwe medicatie voor haar reflux, nl. Prepulsid. Hopelijk gaat het met deze beter

Beetje strijken nu.

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:37
TOMmeimama

hoikes kom nog ne keer piepen.ja ben onthaalmama,is zeeer fijn,en tof ben ik thuis voor de kids he en ook als ze verlof hebben,ziek zijn enz...en ik ben mn eigen baas he wat ook weer heel tof is.ja we gaan verhuizen zalig,naar iets groter jipie en met nen grote tuin .ben echt heel happy.voor de rest vies weertje he fffffffff.hoop dat dat snel veranderd hoor want amai!!!als dat zo heel t verlof ga zijn fffff.ocharme de kids dan.zeg heel fijn dat je punctie okidokie is he nu maar genieten he.en aftellen..allez ga wat verderdoen,groetekes.
Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 09:40
TOMmeimama

hoikes,zeg prepulsid dat werkt wel goed hoor.heb dat in den tijd dat ik in creche werkte aan enkele baby s moeten geven en dat hielp bij hen wel goed.hoop dat het bij jullie prinsseske ook gaat helpen,ik duim in ieder geval met je mee hoor.groetjes.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]