Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 17:38 nien ![]() | een heeeeeeeele dikke proficiat meis! dan is het toch nog natuurlijk begonnen? alles goed verlopen? kom maar gauw vertellen! liefs |
| 07/07/2008 @ 21:58 Emly ![]() | dank je wel. ik was de zaterdag in de namiddag nog eens meegeweest om zijn pa een laatste keer te bezichten voor de begrafenis maandag. ik had al van smiddags terug heel de tijd last van voorweeen. toen we terug naar huis gingen had ik terug een lang bad genomen. maar de voorweeen gingen maar niet over. eens in bed kon ik voor de zoveelste keren maar niet slapen. kheb toen om 4u terug een bad genomen en die voorweeen werden maar erger en erger. kheb toen kristof geropen, maar die hoorde me niet. na mschn 20 keer kwam hij toch vroeg wa is er. nadat hij geluisterd had ging hij weer in zijn bed liggen. maar nog een 5sec later, stond hij al terug aan mijn bad.kmoest van hem toch eens bellen naar de kraamafdeling. daar deed ik mijn verhaal en dat ik ook al de hele dag last had van roze slijmverlies. kzei ook dak eigenlijk niet echt durfde komen omdat ik bang was dat het nog steeds die voorweeen waren. de vroedvrouw zei, kom en we zullen zien he. ge kunt nog steeds terug naar huis gaan. daar aangekomen keek ze eerst hoeveel opening ik had. ze zei 7 cm en op dat moment brak ook spontaan mijn water. ze voelde direct terug en khad nog een boordeke. dus kmoest direct naar de arbeidstafel gaan. en 1u en 15min na aankomst was Lize er. kmoet zeggen, der was geen tijd voor een epidurale, maar twaren echt heel lange minuten. tduurde precies langer dan van tibe. en van tibe heb ik er 11u over gedaan maar met epidu. nuja , alles is goed met haar en kben heel blij dat ze geboren is.[url=http://nl.picturepush.com/public/899005][img=http://www2.picturepush...a/899005/220/899005.jpg][/url] groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

graag jullie ervaring aub