Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 11:51 mama'tje | Hoi Hoi, Mijn echo is ook goed verlopen alleen lag het kleintje niet zo mooi waardoor we heel gekke foto's hebben. Maar wij hebben een echo op het werk dus ik kan hier nog wel eens kijken of ik geen mooiere foto kan nemen. Het weegt nu 180 g en is met de beentjes bij een 14 cm groot. Alle orgaantjes zagen er ook helemaal OK uit dus beter kan niet. Bij ons had ze een vermoeden wat het zou worden (90% zeker) en we denken dat we het zelf ook gezien hebben, dus ik ga het er maar op wagen en nog kleedjes kopen zolang het solden zijn. Mijn ventje was er 100% zeker van dat het een meisje zou worden maar niet dus. Maar zolang het maar gezond is, is iedereen gelukkig. Wij gaan het wel stilhouden voor de familie en vrienden (of toch proberen ;-)). Voor de rest was mijn gewicht OK en bloeddruk in orde. Vandaag mijn laatste dag op het werk en dan 3 weken verlof, zal deugd doen want ik voel dat ik het nodig heb! Groetjes |
| 14/07/2008 @ 09:41 sandra | hallo ik ben nu 16 weken en 2 dagen zwanger en uitgeteld op 27 december 2008 maar heb best veel last van borsten en maag is die maag pijn normaal?? en nog een vraagje hoe krijg ik dat balkje bij mijn reactie groetjes sandra |
| 23/07/2008 @ 13:54 Happy | Hallo allemaal ! Weer even geleden maar was in verlof en nu weer helemaal terug op het werk. Met ons is alles goed. We zijn een paar dagen naar Zeeland geweest en het was heel leuk. En verder thuis wat gewerkt, geverfd. Allè mijn papa en mijn vriend want ikzelf mag dat niet hè... Goed getimed van mij hihi. Alles is nu af buiten nog een muur van de babykamer die we in een ander kleurtje gaan zetten. Vrijdag hadden we ook de 20w echo en alles was prima in orde. Supergoed gesteld met het kindje en ikzelf voel me ook goed. En we hebben het geheim ontdekt ! Het is een - meisje dus.We zijn superblij ! Nu kan ik met mijn koopwoede beginnen hihi maar ga me toch maar wat inhouden... Hoop dat iedereen het goed maakt. Aan de nieuwkomers, welkom ! Liefs ![]() |
| 31/07/2008 @ 13:30 Happy | Hallo !!! @ Leen, ja idd, ben terug ah werk en met dit weer is het niet zo fijn maar ja, vandaag weer onweerachtig dus tja, het is altijd wat hè. Spannend, volgende week woensdag ! Heb je een voorkeur ? Meisje misschien want je heb al een jongetje hè ... Voor de rest geen nieuwtjes. Wij gaan nu ook stillekes beginnen met lijst samen te stellen en dan kinderkamertje verder afmaken enzo. Doopsuiker wil ik ook zelf maken maar weet nog niet echt wat. Ik ga wachten tot de 'wintercollectie' uitkomt en dan overal wat rondneuzen... Plezant wel om daar zo mee bezig te zijn vind ik ! En dan nog kaartje enzo. Heeft er iemand ervaring met van Internet je kaartje te bestellen ? Gaat dat vlot allemaal ? We hebben wel een paar leuke sites gezien maar vraag me af hoe dat allemaal in zijn werk gaat... Liefs Els x |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

December 2008 verenigd