[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/06/2008 @ 08:26 maike | hey, ik heb hier 2vraagjes over de (mini)pil die je tijdens de borstvoeding kan nemen. wanner moet je ermee beginnen? is het normaal dat daar niets van terugbetaald word? 24euro lijkt mij veel voor 3 maand anticonseptie... zeker in een periode waar je tog niet al te actief bent op sexueel vlak. groejes maite |
| 11/06/2008 @ 09:00 kato | Hei Maike.. Ik moest al beginnen toen ons dochterje twee weken was. Ik denk dat dit van gynecoloog tot gynecoloog afhangt..mijn schoonzusje moet ook pas na haar zes weken controle beginnen. Heeft de jouwe daar geen uitleg over gegeven? En ja..ik moet ook de volle pot betalen! Vind het ook helemaal niet leuk die mini pil..ik krijg mijn regels heel onregelmatig of niet, maar ja, dat hoort erbij als je bv geeft ! Je moet de stripjes ook na mekaar innemen dus niet stoppen nadat je strip leeg is! (dit wist je miss al) groetjes |
| 15/06/2008 @ 10:43 sweetie | hallo ben met cerazette begonnen direct toen ik uit het ziekenhuis kwam. de voorschriftjes had ik al in het ziekenhuis gekregen.ik ben bij de voorzorg en die betalen tot 30 euro per jaar terug to dertig jaar.voor alle anticonceptie pillen |
[Reageer]

cerazette