< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » 3de hart versus verstand

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
3de hart versus verstand
18/08/2008 @ 13:23
Wen370

Online Status Stuur bericht
nee hoor, van gedacht zullen we niet veranderen, maar hij wilt dat dan de 1e week van september laten doen en dan loop ik hier hoogzwanger. want ge kunt daar toch een weekje last van hebben, dus wilt hij zeker een week verlof hebben. en dan tussen kert en nieuwjaar hebben we ook nog beiden verlof, maar ja, das ook niet de ideale periode he.

nne, echt van alles niet, wel van een paar dingen of personen en ik geef daar gewoon aan toe, als itteke of torben bang zijn van iets, dan kunnen ze gewoon bij mij komen en dan blijven ze daar tot het voorbij is, ik geef daar gewoon aan toe, maar ja, das nu niet echt bij alles he, dan loopt ge bijna constant met haar op u arm he. wel als ze bijvoorbeeld ergens bang van zijn en ze komen dan bij mij vertel ik daar wat over dat ze daar geen bang van moeten hebben. zo heeft itteke een tijd geleden bang geweest van mijn oduers hun hondje, dan hup op mijn schoot en dan zei ik dat ze ni bang meost zijn en aaide ik die hond odnertussen, zo ziet ze ook dat het niet nodig is he.

ik zal donderdag avond zelf nog komen posten, want vrijdag zult ge daar dan geen tijd voor hebben he.

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:57
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja ik reageer er ook altijd op, als ze bang is als ik weet van wat tenminste
of ze hoort iets en weet niet wat dat is en dan is ze ook bang
wel vermoeiend hoor

alle dan blijft het echt bij 3 daar zult ge uw handen ook al vol mee hebben he

tot wat u blijven de kindjes vandaag ? of zijn ze al allemaal naar huis ?

ja post donderdag maar zal proberen om vrijdag nog is te komen kijken maar ik beloof niks

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 08:05
Wen370

ondertussen is mijn zus bevallen, een meisje, eveline( dat wisten we allemaal al) verder weet ik er nog niet veel van. wel dat het terug een kleintje is, 2.6kg, maar verder is ze in orde.

ja, we zullen inderdaad onze handen ook al met deze 3 vol hebben, deze 2 zijn al zeer actief dus dat 3e zal ook wel zo zijn.

gisteren waren de kindjes allemaal om 17u30 weg, ik werk ook tot dan, vandaag kwart voor 6... das een vervanging voor collega en ik wist dat die soms al eens tot 18u opvang nodig hadden.

hopelijk is mijn man nu redeijk op tijd thuis vanavond dat we eens naar hun nieuw kindje kunnen gaan kijken he.

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 17:01
marina

hey

aah is uw zus bevallen leuk tegen wat u is ze binnen gegaan ik hoop voor u een deftig uur
eveline mooie naam

sorry dat ik nu pas antwoord heb het druk met de reis voorbereiding

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 16:13
marina

hoe is het geweest bij de vroedvrouw ?
alles in orde

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 07:36
Wen370

we moesten pas om kwart voor 7 er zijn. alls was in orde. ons kleitnje is nog niet ingedaald, wel al wat gezakt, die venijnige stekenz ijn dus doordat eht op een zenuw ligt te duwen. maar ik ben weer even gerust.
binnen 2 weken uitstrijkje nemen en nog een bloed laten trekken.
een goeie reis!!!

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 10:19
marina

das goed dat alles in orde is
hopelijk verschuift het wat zodat het niet meer op de zenuw duwt
nog 1 week en ge kunt van uw rust genieten ( voor zover dat kan met 2 kleine kindjes )

dada

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 08:30
Wen370

morgen komen jullie al terug se, hopelijk hebben jullie een leuke reis gehad?!

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 21:02
marina

hey morgen laatste werkdag zeker

was leuk op vakantie maar s avonds was er niets te doen we hebben 2 excursies gedaan jeepsafarie en het eiland der bannelingen bezocht daar dumpten ze de melaatsen

eerste dag serieus verbrand in mijn gezicht en voorlaatste dag dr moeten laten komen mijn ogen waren zo dik was precies 1 van mars was een alergie op zonnebrand spuit gekregen pillen pakken en zalfjes smeren

ik zie er vandaag toch al iets beter uit mag ook niet in de zon of onder warm water want dan kunnen die zaken boven mijn ogen terug komen en moet ik weer naar de dr want als dat barst heb ik littekens

shania kent weer wat woordjes bij en jason kruipt hij tijgert soms nog maar

hoe is het met jullie?

Link naar deze reactie
01/09/2008 @ 10:22
Wen370

hey,

vandaag eerste dagje verlof en terug school. torben is redelijk goed vertrokken in zijn klasje, hopelijk is hij deze avond en morgen ook nog zo enthousiast.
heb de laatste dagen veel last van harde buiken enzo maar nu kan ik wat rusten he en mijn man is ook een weekje thuis dus dat zal wel lukken.
net naar de tandarts op controle geweest, die zei ook al, amai nog een maand te gaan en ge zijt toch al goed dik he en ook vrij laag (haar man is gyne dus ze ziet al wel eens regelmatig zwangere vrouwen) dat geeft mij weer goeie moed om het nog zeker 2weken en een half vol te houden, zit nu al met zoveel 'schrik' dat het vroeger gaat komen.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:39
marina

van jason was ik ook dik en hij zat ook laag be 2 dagen over tijd gegaan goed rusten en niet te veel zorgen maken

tom zijn nicht is bevallen van een klein zoontje rube 48cm en 2kg 760 zondag babybezoek

jason heeft ineens 5 tanden shania had haar 5de pas 2 weken na haar eerste verjaardag

alles goed en met de kindjes ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]