jelleba
Tijd om nog es een postje te doen he!

Goopybike,uw schoonouders kennen het woord besef!!! whaaaa PARTY!
Hier niet dus.
Tis mij iere al were tweekske geweest zenne.
Maandag is mn vriend beginnen over en weer mailen met zn zus ivm den trouw...haar man is zijn getuige,en omdat we daar zeker niet 'choco' zouden staan moesten we zeker zijn of ze kwamen,om anders nog van getuiige te kunnen veranderen he.
Ze komt dus niet..ah neen e,ze kan da nie daar scheinhielig komen doen en hare vent getuige laten zijn terwijl HAAR DIE EER TOEBEHOORDE.ohgot ge zou er toch compassie mee krijgen he??

Van de ene mail naar de andere waarin ik werd uitgemaaktt voor rotte vis nie te doen.
Zelfs het zinnetje dat het toch "o zo gezellig was toen mijn vriend nog bij zijn ex was" stond er letterlijk in.
Haar moeder die ganse dagen zit te wenen en al zo'n dingen.
Jah...als ge boe roept tegen da mens begint die te wenen,dus ik kannet me volledig voorstellen!
Als wij bij ons beslissing blijven (zijn moeder geen meter,zijn zus geen getuige) dan moet mn vriend maat trouwen zonder zijn familie.Dan moet hij maar verderdoen met mijne kant en met vreemden,en moge hij gelukkig zijn...met de woorden erbij dat hier de wegen scheiden dus.
Dus ze komen niet naar den trouw omdat ze niet schienheilig kan doen tegenover haar man ivm de getuige,en ze komen niet naar den doop omdat ze het niet moeten zien dat iemand anders in hun plaats meter staat te spelen van ons kindje.(da ze blijven waar ze zijn jong!)
Al goed en wel...Ik heb er ook naartoe gemaild (kon me echt nie meer houden jong!)..ik kreeg terug!!!.....ze heeft mij niks te zeggen!! en daaronder ne gansen tralala hahahahaha.
Ik heb ze wel duidelijk gemaakt,dat als ze niet scheinhielig kunnen komen doen op ons huwelijk,en ook niet op den doop,dat ze hun dan ook niet aan een geboortekaartje moeten verwachten of een verwittig dat ik ben bevallen...want dan moeten ze bij de geboorte ook niet scheinheilig aan mijn deur komen staan he!!Of bennek verkeerd hierin?
Maar da is dan weer laag bij de grond van mij..Natuurlijk.
Wat zijn ze toch zo'n engeltjes daar,ze zouden ze heilig moeten verklaren!!
Nu vanmorgen kreeg mn vriend een sms van zn vader.
"verkeersboete toegekomen,komen halen"
Alle hup,ik ben dus geflitst geweest vorige week en de boete is ginder toegekomen.Lennyy stuurde terug dat m zaterdagmorgen derom ga gaan,waarop hij terugkreeg
'en kmoe vragen van ma vo de kleinen mee te brengen".
Ik sta dus al gans den dag weer op ontploffen e!
Ik wil niet dat ie em meeneemt.Ze zetten bij manier van spreken hun zoon buiten,weigeren na zijnen trouw te komen,na den doop van zn kinderen omdat ze hun zin nie krijgen,mo dan moet ie wel springen als ze plots de kleinen willen zien...en ook na al hetgeen ze mij hebben verweten en gedaan!! NOPE!! OVER MIJN LIJK
Maar de laatste keer dat m geweest was had ze aan de deur gezegd van "breng je m volgende keer mee aub?"
mijne vent me al zn compassie...toenk zin gezicht zag vanmorgen zei ik van 'wilde m meepakken mss?"
Antwoord ==== kwetet nie=====
Bennek nu helemaal pissed!
Kheb het gezegd,ze kunnen nog geen efforke doen voor uwnen trouw nen dag,en gij moet plots wel springen met ons kind na ginds!Da ventje kent die mensen niet en kzie ze hem alweer bepotelen zenne,ze ga em zien en ze ga beginnen wenen tkreng!
Als ze m willen zien he,wel da ze dan na den trouw komen e,dan gaan ze tventje zien...!!
AAAAARGHHHH
Hij heeft de namiddag,ben s benieuwd wat et zal worden vanavond als m thuiskomt.
Voile,weeral es wa frustraties van me afgeschreven sie.
Tis trouwens al gans de week datk regelmatig harde buiken krijg...van me op te jagen denk ik.Moet nu buscopan innemen om te laten ontspannen daarbinnen alst nodig is...en da al door die familie!!