< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » 9Maand-site: reacties » hoe bekijk ik al de reacties die ik gepost heb??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » 9Maand-site: reacties
hoe bekijk ik al de reacties die ik gepost heb??
12/06/2008 @ 12:20
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb enkele weken geleden iets gedaan, hoe weet ik nimmer, en ik kon alles zien waar ik ooit op gereageerd had, tot archief toe.

Nu zou ik een link willen plaatsen van een bepaald toppic van toen, naar een huidig en ik vind dus nimmer hoe ik daar geraak.
Iemand een idee wat ik bedoel en hoe ik het moet doen?

In 'zoek' lukt het me niet want dan kom ik uit op de pagina van de reacties van de laatste maand.
Alvast bedankt.

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 12:44

Online Status Bekijk profiel
Voor reacties van de laatste 30 dagen kan je in de forum index op de "Overzicht van alle topics waarop ik gereageerd heb..." klikken.

-S.
Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 16:28
Evy

ja, maar echt alle toppics die ik ooit gemaakt heb. Hoe bekijk ik die, die ook al wss in het archief ofzo zitten.
Ik heb dat enkele weken geleden gezien en weet nimmer hoe.

Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 16:36
Evy

Ik heb het net zelf gevonden. Als je een toppic opent komt er een extra item bovenaan bij waar je alles ziet.
'9 maand watch'
Dat staat er niet bij de hoofdpagina's. Eens je een toppic open doet, staat het er blijkbaar. Dus dat verklaart waarom ik het niet vond.

toch bedankt
groetjes

[Laatst gewijzigd door Evy - 12/06/2008 @ 16:43] - Link naar deze reactie
12/06/2008 @ 23:44

Online Status Bekijk profiel
De 9maand watch is om de onderwerpen te beheren waarvoor je een mail toekrijgt bij een nieuwe reactie. Als jij je consistent op alle topics hebt geabonneerd dan kan het wel dat alle onderwerpen daar in staan ja.

-S.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]