Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2008 @ 09:07 thalie | hallo allemaal, We zijn ondertussen op controle geweest en alles is in orde.Ik ben zo blij dat het achter de rug is.veel meer hadden we er niet meer moeten bij hebben!affin, ons floortje maakt het prima.Sinds ze thuis is,is ze beginnen te brabbelen en alles in haar mondje te steken (da s echt geweldig om te zien en horen) ze is eergisteren gewogen en is nu 4kg420! eindelijk over de 4kg!! ze drinkt nu rond de 900ml; per dag en da s echt een plezier. Volgende week zijn we een weekje thuis met ons 3,en ik hoop dat het niet te veel regent dan kunnen we eens naar zee en zo. Tot binnekort, groetjes ![]() |
| Gisteren @ 15:30 Evelien | onze dochter had een vsd van 5 mm bij geboorte, en inderdaad de eerste 2 weken hebben ze daar nog geen last van. we vonden het wel goed in het ziekenhuis te bevallen omdat er dan bijkomende onderzoeken direct konden gebeuren: er is dan direct echo gemaakt van het hartje bij ons kindje, om meer in detail te zeggen hoe groot het gaatje was en dan verder op dag 5 na geboorte bij Prof Gewillig gegaan. groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zijn er nog ouders van kindjes met een hartafwijking?

..ze is wel onmiddelijk na de geboorte gecontroleerd door de huisarts, die me feliciteerde met m'n prachtige dochter
en pas 5 dagen later voor het eerst in leuven bij prof Gewillig onderzocht, uiteindelijk heeft ze pas op haar 5de de eerste pacemaker gehad...dus zolang jij en natuurlijk de vroedvrouw je goed voelt bij een thuisbevallin...gewoon doen