[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/06/2008 @ 15:42 barbara | jeejtje dat is wel heftig! ook de papa die vast zit enzo! over dat gewicht ed. ja het kan zijn dat het een dunne is he, een zoontje van een vriendin van me, bijna 3 jaar weegt ook 10 kilo.. maar ja moeilijk joh, meer dan goede raad geven kan je ook niet doen he. ik snap het wel, ik ken ook iemand waarbij ik soms denk ooh nu weer daar slapen nu weer daar.. ja lastig dat is dan niet mijn zus. maar ja geen idee wat je eraan kan doen.. iig gewoon stille hints geven |
| 13/06/2008 @ 15:48 k'tje | Hey Patje, Da's niet simpel, denk ik. Maar ik weet niet of je veel kan doen. Werkt je zus of is je neefje elke dag bij haar? Misschien doet het hem goed om enkele dagen per week naar een opvang te gaan? Ik weet niet hoe breed ze het hebben, maar niet elke opvang is duur. Of je kan eens vragen of jullie hem mee mogen nemen op een uitstapje in het weekend? Klinkt misschien cru, maar ik bedoel een uitstapje zonder je zus er bij. Zodat hij eens in een andere omgeving is. De eerste keren gaat dat waarschijnlijk ook ni makkelijk zijn, zene. Dus best ervoor zorgen dat je niet alleen bent met de 2 kinderen. Voor de rest, weet ik het niet direct, maar ik denk zeker nog verder na! Gr K'tje |
[Reageer]

zorgen om neefje